امام جمعه ایلام:
امام جمعه ایلام گفت: مسوولانی که به نحو مطلوب ایفای مسوولیت می‌کنند، باید به مردم معرفی و تشویق شوند و کسانی که حداقل امتیاز خدمتگذاری و شایستگی ماندن در جایگاه را ندارند طبیعتا باید پاسخگوی ضعف مدیریت خود باشند و با کمک اصحاب رسانه نهضت مطالبه گری در خصوص چنین مدیرانی به صورت جدی باید پیگیری شود.
کد خبر: ۹۱۲۸۱۶
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۵ 29 October 2020

به گزارش تابناک ایلام، حجت الاسلام والمسلمین اله نور کریمی تبار تاکید کرد: البته برخی مطالبه گری‌ها در سطح وزارت خانه و سازمان‌های کلان دولتی باید پیگیری و اصلاح شود تا زیرمجموعه های پایین دست به راحتی پاکسازی و اصلاح شوند.

قائم مقام ستاد اجرای امر به معروف و نهی از منکر کشور هم در این دیدار گفت: تبیین و آموزش مردم در زمینه اصول، اهمیت و شیوه های اجرای درست امر به معروف و نهی از منکر و ایجاد ظرفیت و فرهنگ این فریضه مهم الهی باید در جامعه نهادینه شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین روح‌الله میرزایی افزود: نگاه به فریضه واجب امر به معروف و نهی از منکر باید کاملا به صورت علمی، تخصصی و تشکلی باشد که در این صورت خروجی اجرای این فریضه منجر به حل بسیاری از مشکلات جامعه خواهد شد.

وی یادآور شد: وضعیت اجرا و عمل به امر به معروف و نهی از منکر در جامعه مطلوب نیست هرچند جامعه در مقابل این واجب الهی بی‌تفاوت هم نیست ولی با این وجود باید درصدد رفع اشتباهات و مشکلات در این زمینه باشیم.

حجت‌الاسلام میرزایی اظهار داشت: گروه‌های جهادی امر به معروف و نهی از منکرباید خلاها و ضعف‌ها را ببینند و ضمن ارائه راهکار، برای رفع مشکلات جامعه با تمام توان تلاش کنند.

وی اضافه کرد: بحث امر به معروف و نهی از منکر بر خلاف دید عمومی فقط به مقوله عفاف و حجاب ختم نمی‌شود بلکه در گستره فعالیت ها و اهداف ستاد، موضوع عفاف و حجاب یکی از هزار موضوع قابل بررسی در قالب امر به معروف و نهی از منکر است./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار