استاندار ایلام؛
استاندار ایلام با تاکید بر تکمیل طرح ها و پروژه های نیمه تمام استان تا پایان سال ۹۹، افزود: اعتبارات ملی و استانی با اولویت تکمیل پروژه‌ها و طرح های نیمه تمام استان اختصاص یابد
کد خبر: ۹۱۲۸۱۵
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۲ 29 October 2020

 به گزارش تابناک ایلام، قاسم سلیمانی دشتکی اظهار داشت: دستگاه های اجرایی و سایر نهادهای استان بدهی هزینه ای و تملکی خود را از طریق ۲ راه تهاتر و فروش اموال مازاد تسویه کنند.

وی با بیان اینکه هیچ دستگاهی نباید اعتبارات تزریق شده از طریق سفرهای مقامات ملی به استان  را صرف پرداخت بدهی دستگاه کند، افزود: این اعتبارات برای عمران و آبادانی و سایر طرح های توسعه ای استان اختصاص یافته اسا و باید در این راستا نیز هزینه شود.

استاندار ایلام افزود: اعتبارات بسیار بالایی در سفر معاون مناطق محروم ریاست جمهوری، بنیاد مستضعفان، بنیاد علوی و معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه برای انجام فعالیت های  عمرانی و زیرساختی در ایلام اختصاص یافته است‌.

سلیمانی دشتکی تصریح کرد: در سفر معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری به ایلام تاکنون بین ۱۵۰ تا ۱۶۰ میلیارد ریال به استان ابلاغ شده است.

وی افزود: در سفر معاون بنیاد مستضعفان و مدیر عامل بنیاد علوی به ایلام نیز بین ۵۰۰ تا ۶۰۰ میلیارد ریال به دو شهرستان هلیلان و ملکشاهی اختصاص یافت و برای این شهرستان ها نیز تاکنون بخش اعظمی از این پروژه ها در حال مناقصه و ۴۰۰ میلیارد ریال هم  ابلاغ شده است.

وی تاکید کرد: همچنین در سفر معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه به استان ایلام اعتبارات و رقم های بسیار بالایی جهت طرح های مسکن محرومان، جهش تولید، تکمیل طرح های و پروژه‌ های  با ماهیت ملی در استان اختصاص یافت که تاکنون دو هزار ۸۰۰ میلیارد ریال از آن ابلاغ شده است. 

سلیمانی دشتکی در ادامه  از سفر رییس بنیاد مستضعفان به ایلام در آینده نزدیک خبر داد و افزود: در این سفر هدف ما تخصیص اعتبارات بسیار بالا جهت محرومیت زدایی سایر مناطق کم برخوردار استان است.

وی اضافه کرد: با حضور دو نهاد انقلابی بنیاد مستضعفان و بنیاد علوی در دو شهرستان هلیلان و ملکشاهی، این شهرستان ها به قرارگاه عمرانی تبدیل شدند و در آینده نیز طرح های بسیار خوبی در این شهرستان ها اجرا می شود./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار