فرماندار چرداول؛
فرماندار چرداول در این آیین گفت: پارکینگ بزرگ اربعین ویژه کامیون های سنگین عصر چهارشنبه در آیینی با حضور مسوولان محلی در تقاطع ورودی شهر سرابله شهرستان چرداول استان ایلام افتتاح شد.
کد خبر: ۹۱۲۸۱۳
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۳ 29 October 2020

به گزارش تابناک ایلام،الیاس فتاحی افزود: احداث پارکینگ ماشین های سنگین همواره یکی از مطالبات اصلی شهروندان سرابله بوده است.

وی یادآور شد: با افتتاح این پارکینگ تمامی ماشین آلات سنگین سطح شهر سرابله با همراهی رانندگان به این پارکینگ منتقل شوند و از تاریخ  هشتم آبانماه تردد و پارک هر گونه کامیون سنگین در سطح شهر سرابله ممنوع و با متخلفان  برابر قانون توسط پلیس راهنمایی و رانندگی برخورد شدید خواهد شد. 

فرماندار چرداول گفت: پارکینگ اربعین با همکاری بخش خصوصی در زمینی به متراژ ۳۰ هزار مترمربع با امکانات لازم احداث شده و از همکاری پلیس راهور، دادستانی، شهرداری سرابله و سایر ارگان ها که در بهره برداری این طرح مهم و تاثیرگذار تشکر و قدردانی می کنم. 

 وی خاطر نشان کرد: این پارکینگ امکاناتی از قبیل آژانس بصورت شبانه روزی، دوربین مداربسته با امنیت کامل، آب، برق، محل استراحت رانندگان و سرویس بهداشتی را داراست.

فتاحی از رانندگان خودروهای سنگین خواست خودروهای خود را در این پارکینگ گذاشته و از تردد در سطح شهر که آسیب های زیادی به زیر ساخت های شهر وارد می کند، خودداری کنند. 

شهر سرابله مرکز شهرستان چرداول در ۳۰ کیلومتری ایلام قرار دارد و تا کنون فاقد پارکینگ مخصوص کامیون های سنگین بوده که در طول سال های گذشته تردد و پارک کردن این خودروها آسیب های زیادی به آسفالت معابر و خیابان های سطح شهر زده و حتی  انفجار خودرو سنگین باعث خسارات و وحشت عمومی شده که بهره برداری این پروژه باعث کاهش دغدغه های مردم می شود./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار