مدیرکل پست ایلام:
مدیرکل پست ایلام گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان مهر ماه تعداد مرسولات پستی وارد شده به استان ایلام نسبت به مدت مشابه سال گذشته 35 درصد افزایش داشته است.
کد خبر: ۹۱۲۵۵۵
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۰ 28 October 2020

به گزارش تابناک ایلام؛ هدایت فیلی مدیرکل پست ایلام، اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تا پایان مهر ماه تعداد مرسولات پستی وارد شده به استان ایلام نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش 35 درصدی داشته است.

وی افزود:  با توجه به افزایش حجم تعداد مرسولات صادره به ویژه خریدهای اینترنتی مردم در دوران شیوع ویروس کرونا تاکنون نرخ خدمات پستی افزایش نیافته است و 15 دفتر پستی دولتی، ۵۳ دفتر خدمات پیشخوان و 108 دفتر ict روستایی به صورت فعال به مردم ارائه خدمات می‌دهند. 

مدیرکل پست ایلام گفت: به منظور کاهش ترددهای مردمی به ادارات، نهادها و سازمان‌ها و همچنین به منظور جلوگیری از سرگردانی مردم و پیگیری و انجام امورات آن‌ها توسط کارکنان پست فروشگاه‌های اینترنتی راه اندازی شده‌اند.

فیلی تصریح کرد: کاهش مصرف سوخت، جلوگیری از آلودگی هوا، کاهش هزینه مردم، صرفه جویی در وقت و انرژی مشتریان، جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و جلب رضایت مردم از ویژگی‌های مثبت این فروشگاه‌های اینترنتی است.

وی ادامه داد: این اداره کل با ایجاد و راه اندازی فروشگاه‌های اینترنتی و تبلیغات گسترده از طریق سامانه‌های پستی جهت کلیه تولیدات از جمله مشاغل خانگی، کارگاه‌های بزرگ و کوچک تولیدی و انواع محصولات بومی و محلی با اختصاص سامانه الکترونیکی فروش محصولات اینترنتی به آدرس www.ebazar.post.ir جهت همکاری و مشارکت بخش خصوصی اقدامات قابل توجهی را به منظور تسهیل بیشتر در روند ارائه خدمات به مردم انجام داده است.

مدیرکل پست ایلام تصریح کرد: از دیگر اقدامات شاخص پست استان وجود دفاتر و باجه‌های پستی به تعداد 175 نقطه دسترسی آسان با داشتن فضای مناسب اداری و تجهیزات الکترونیکی است که به منظور واگذاری انواع خدمات دستگاه‌های اجرایی به صورت نیابتی بوده است./ح

 

فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار