رئیس دانشگاه ایلام:
رئیس دانشگاه ایلام از برگزاری همایش ملی «زیست جهان پساکرونا»از وضعیت موجود تا وضعیت مطلوب" در ایلام خبرداد.
کد خبر: ۹۱۲۵۴۶
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۰ 28 October 2020

به گزارش تابناک ایلام؛ محمد علی‌اکبری با بیان اینکه همایش ملی زیست جهان پسا کرونا، از وضعیت موجود تا وضعیت مطلوب در ایلام برگزار می‌شود، اظهار کرد: این همایش که با اهداف بررسی وضعیت موجود شیوع کرونا ویروس و تاثیر آن بر زیست جهانی برگزار می‌شود نگاهش به زیست جهان پسا کرونا خواهد بود و از دل تحقیقات و مقالات علمی، تحقیقی و پژوهشی به استخراج نظریه و راهکار برای شرایط پسا کرونا خواهد پرداخت.

علی‌اکبری گفت: دانشگاه ایلام با برگزاری این همایش درصدد انجام وظیفه اجتماعی خود در قبال ارائه راهکار برای سلامت مردم است. در واقع رسالت اجتماعی این جشنواره کمک به مردم دردمند جهان و گرفتار شده در یورش بحرانی کرونا است.

وی ارائه 34 طرح تحقیقی در وضعیت موجود شیوع کرونا توسط دانشگاه ایلام را از دیگر اقدامات انجام‌شده عنوان کرد و گفت: 34 طرح عنوانی پیشنهادی در حوزه‌های اجتماعی، اقتصادی، آب‌ و هوا، سیاست و بین‌الملل و روانشناسی هستند که راهکار زیست بهتر با کرونا را ارائه می‌دهند.

علی‌اکبری با اشاره به اینکه شیوع کرونا در وضعیت موجود زیست با کرونا را برای جهانیان الزام کرده است و از زیست با کرونا گریزی نیست، گفت: شرایط زیست با کرونا ما را بر آن می‌دارد که به‌عنوان مرجع علمی برای کاهش آسیب‌های ناشی از زیست با کرونا در جوامع راهکار ارائه دهیم و جشنواره به دنبال ارائه این راهکار است.

رئیس دانشگاه ایلام خاطر نشان کرد: درخواست دانشگاه (UTM) مالزی برای برگزاری این همایش در سطح بین‌المللی با همکاری دانشگاه ایلام از دیگر برتری‌های جشنواره زیست جهان پسا کرونا، از وضعیت موجود تا وضعیت مطلوب در ایلام است که درخواست برگزاری این همایش مشترک در اولویت بعدی سیاست‌گذاران برگزاری جشنواره زیست جهان پسا کرونا است.

علی‌اکبری به سطح علمی همایش اشاره کرد و گفت: در سطوح مختلف جشنواره از سیاست‌گذاران، برنامه‌ریزان، داوران و کارگروهی 8 گانه آن شخصیت‌های تراز اول دانشگاه‌های کشور قرار دارند و شأن و جایگاه علمی مقالات و یا داشته‌ای فنی آن به لحاظ علمی به‌دقت رصد شده است.

وی گفت: تاکنون بیش از 200 اثر در زمینه‌ها و تخصص‌های مختلف به دبیرخانه جشنواره وصول‌شده است و تا این لحظه استقبال از همایش عالی است.

رئیس دانشگاه ایلام گفت: علاقه‌مندان به حضور در این جشنواره می‌توانند آثار خود را در مقاله بلند 8000 کلمه‌ای و یاداشت فنی به آدرس سامانه همایش ملی مجازی زیست جهان پسا کرونا به آدرس wac2020.ilam.ac.ir ارسال کنند.

علی اکبری زمان برگزاری همایش را پاییز 99 عنوان کرد و گفت: زمان دقیق برگزاری همایش با توجه به شرایط و مقتضیات زمانی و مکانی اطلاع رسانی خواهد شد./ح

 

ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار