معاون عمرانی استاندار ایلام,
معاون عمرانی استاندار ایلام از اختصاص ۴۰ میلیارد تومان به امر محرومیت زدایی شهرستان هلیلان توسط بنیاد مستضعفان خبر داد و گفت: ۳۰ میلیارد تومان از این اعتبار در زمینه عمرانی و ۱۰ میلیارد تومان نیز در قالب تسهیلات اختصاص یافته است.
کد خبر: ۹۱۲۵۳۱
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۹ 28 October 2020

 به گزارش تابناک ایلام؛احمد کرمی  از اختصاص ۴۰ میلیارد تومان به امر محرومیت زدایی شهرستان هلیلان توسط بنیاد مستضعفان خبر داد و گفت: ۳۰ میلیارد تومان از این اعتبار در زمینه عمرانی و ۱۰ میلیارد تومان نیز در قالب تسهیلات اختصاص یافته است.

وی ادامه داد: این اعتبار صرف پروژه‌های زیرساختی چون راه سازی، بهداشت و درمان، اجرای طرح‌های هادی، احداث مسکونی، عمران شهری، فضای آموزشی خواهد شد.

کرمی در خصوص اختصاص اعتبارات به ملکشاهی دیگر شهرستان تحت پوشش بنیاد مستضعفان اشاره کرد و گفت: از قبل ۳۵ میلیارد تومان اعتبار به شهرستان ملکشاهی اختصاص پیدا کرده بود و در سفر رئیس بنیاد علوی نیز ۹ میلیارد تومان دیگر اضافه شد و در مجموع ۴۴ میلیارد تومان در این شهرستان در حوزه عمرانی هزینه می‌شود.

وی افزود: تا پایان سال بالغ بر ۱۵۰ میلیارد تومان تسهیلات و اعتبار عمرانی به دو شهرستان محروم ملکشاهی و هلیلان اختصاص پیدا می‌کند./ع

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار