سرپرست شبکه بهداشت ودرمان شهرستان دره شهر گفت : در راستای برخورد با متخلفین در یک ماه گذشته تعداد 135مورد از صنوف مختلف بخصوص آرایشگاه ها سطح شهرستان پلمب و تعداد 20آرایشگاه متخلف نیز برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند .
کد خبر: ۹۱۲۴۳۵
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۰ 27 October 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛ سجاد مظلومی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت  : از ابتدای مهر ماه تاکنون 160نفر از از شهروندان شهرستان های دره شهر ، آبدانان و بدره بر اثر ابتلا به ویروس کرونا دربیمارستان ولیعصر(عج)شهرستان دره شهر بستری شدند که از این تعداد مبتلا 141نفر مربوط به مهرماه و 14نفر مربوط به آبان ماه است.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان دره شهر عنوان کرد : به دلیل عدم رعایت پروتکل های بهداشتی و حضور در مراسمات ختم شهروندان باعث شده که این شهرستان در وضعیت قرمز قرار بگیرد .

وی اظهار داشت : در راستای مقابله باکووید ۱۹ در یک ماه گذشته 260مورد بازدید توسط کارشناسان بهداشت محیط شهرستان از مراکز تهیه وتوزیع عرضه و فروش مواد غذایی واماکن عمومی شهرستان صورت گرفته است.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان دره شهر افزود : شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف و مشکل بهداشتی،موادغذایی مشکوک و فاسد در اماکن عمومی،رستوران ها،اغذیه فروشی و مراکز تهیه و توزیع غذا با شماره تلفن 190تماس گزارش دهند تا بازرسان این شبکه در کوتاه ترین زمان ممکن مورد برسی قرار دهند.

وی افزود : برابر مصوبه ستاد مبارزه با کرونا هرگونه اعلامیه ترحیم و تسلیت در سطح شهرستان، سایت های خبری، کانال ها و گروهای تلگرامی ممنوع و پیگیرد قضایی دارد.

سرپرست شبکه بهداشت ودرمان شهرستان دره شهر تصریح کرد :کسانی که مبتلا به ویروس کرونا هستند و شرایط جسمانی مناسبی برخوردار هستند باید دو هفته در قرنطیه خانگی باشند و از تردد در اماکن عمومی خودداری کنند و کسانی که این مهم را توجه نکند برابر قانون به مراجع قضای معرفی می شوند.

مظلومی گفت : انتظار است شهروندان دره شهر همچنان توصیه های بهداشت فردی را رعایت کنند و در حد امکان از منزل خارج نشوند./م

برچسب ها: پلمپ ، بهداشت ، دره شهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار