دادستان دره شهر؛
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دره شهر گفت : این دادستانی در هفته دو بار با اعضای ستاد کرونا شهرستان به صورت میدانی از صنوف مختلف بازدید می کند واگر تخلفی مشاهده شود در محل دستورات قضایی صادرخواهد شد .
کد خبر: ۹۱۲۳۳۰
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۰ 27 October 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛ محمد سهراب زاده در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت  : با توجه به قرمز شدن وضعیت بیماری کرونا در شهرستان و افزایش تعداد بیماران و مرگ میر ناشی از ویروس کرونا اجرای مصوبات ستاد کرونا و رعایت پروتکل های بهداشتی لازم اجرا است.

وی بیان داشت : یکی از عوامل مهم و موثر افزایش تعداد مبتلایان در دره شهر برگزاری مراسمات عروسی و ترحیم است که دستورات لازم در این خصوص صادر شده است.

دادستان عمومی وانقلاب شهرستان دره شهر اظهار داشت : در هفته گذشته توقیف و اعمال قانون 70دستگاه خودور ، پلمب اصناف متخلف و جلوگیری از برگزاری مراسم عروسی وتشکیل پرونده قضایی برای متخلفین در راستای مبارزه با ویروس کرونا در شهرستان در دستور کار این دادستانی بوده است.

سهراب زاده تصریح کرد : این دادستانی با صورت جدی با مخلان سلامت و بهداشت عمومی برخورد خواهد کرد .

وی افزود : در بازدید میدانی که از صنوف مختلف بخصوص نانوایی ها و رستوران های شهرستان در طول هفته جاری صورت گرفت خوشبختانه رعایت پروتوکل های بهداشتی نسبت به سنوات قبل بهتر شده است.

دادستان عمومی وانقلاب شهرستان دره شهر گفت : برابر مصوبه ستاد کرونا استان و شهرستان صنوف پرخطر باید تعطیل شوند ودر صورت مشاهده برابر قانون با متخلفین برخورد قضایی خواهد شد .

وی عنوان کرد : اگر کسانی پرتوکل های بهداشتی و مصوبات ستاد کرونا را رعایت نکنند این افراد به اتهام تهدید علیه بهداشت عمومی و به استناد ماده ۶۸۸ قانون مجازات اسلامی تحت تعقیب قرار خواهند گرفت./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار