مرکز شبانه‌ روزی فوریت‌های رسیدگی به مشکلات واحدهای تولیدی ایلام روز دوشنبه با حضور استاندار و جمعی از مسوولان استانی در اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان رسما افتتاح و آغاز به کار کرد.
کد خبر: ۹۱۲۱۳۰
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۲ 26 October 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛  استاندار ایلام در حاشیه مراسم افتتاح این مرکز هدف از راه اندازی آن را حذف بروکراسی اداری و گردشگری در ادارات دانست و اظهار داشت: راه اندازی این مرکز باعث خواهد شد تا هر جا مانعی برای تولید و اشتغال و سرمایه گذاری ایجاد شود در این مرکز مرتفع گردد.

قاسم سلیمانی دشتکی، راه‌اندازی مرکز فوریت‌های رسیدگی به مشکلات واحدهای تولیدی و اقتصادی را به عنوان اقدامی مهم از وزارت صمت جهت تداوم امید به رونق و جهش تولید عنوان کرد و افزود: آغاز به کار این مرکز در کنار فعالیت‌های موثر ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان این امکان را ایجاد می‌ کند که به صورت مستمر و با همراهی و همکاری در کنار تولیدکنندگان و کارآفرینان واحدهای تولیدی و اقتصادی باشیم.

وی همچنین خواستار حضور ثابت نمایندگان دستگاه‌های منشاء تقاضای سرمایه گذاری شد و تاکید کرد: انتظار داریم با راه‌اندازی این مرکز مشکلات تولیدکنندگان که درگیر بروکراسی اداری هستند حل شود.

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان ایلام نیز در این آئین ضمن تشریح نحوه فعالیت این مرکز از دستگاه‌های عضو خواست تا نمایندگان ثابت برای عضویت در این مرکز که اختیارات قانونی داشته باشند معرفی کنند تا تصمیم گیری ها تسریع یابد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار