مدیر عامل جمعیت هلال احمر ایلام:
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان ایلام از اجرای طرح آمران سلامت همزمان با سراسر کشور در استان ایلام خبر داد.
کد خبر: ۹۱۱۹۲۰
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۳ 26 October 2020

به گزارش تابناک ایلام؛ علی اصغر علی اکبری از اجرای طرح آمران سلامت در سراسر استان خبر داد و افزود: شیوع ویروس کرونا به یکی از بزرگترین دغدغه‌های حال حاضر کشور و استان تبدیل شده و شاهد وضعیت قرمز در استان هستیم.

وی عنوان کرد: در راستای لبیک به فرمایشات روز گذشته مقام معظم رهبری در خصوص لزوم تلاش مضاعف، ابتکارات جدید و بهره گیری حداکثری از ظرفیت‌های موجود برای کنترل ویروس کرونا، طرح آمران سلامت با هدف ترویج فرهنگ پیشگیری، جلب مشارکت مدنی و حمایت بهداشتی و درمانی از اقشار آسیب پذیر جامعه در مواجهه با کرونا و همچنین توسعه آموزش‌های همگانی به اجرا در خواهد آمد.

علی اکبری تشریح کرد: طرح ‎آمران سلامت از پنجم تا پانزدهم آبان‌ماه با هدف دعوت مردم به رعایت پروتکل‌های بهداشتی و با مشارکت جوانان و داوطلبان جمعیت هلال احمر استان اجرا می‌شود.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان ایلام ادامه داد: در این طرح اعضای جوانان و داوطلبان بشردوست جمعیت هلال احمر در قالب تیم‌های سحاب و سحر به ویژه در اماکن پرتردد به ارائه خدمت خواهند پرداخت.

وی همچنین افزود: راهنمایی لسانی به افرادی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند، توصیه به حفظ فاصله اجتماعی و امر به رعایت نکات بهداشتی با حفظ احترام به شان و منزلت انسانی به منظور کمک به سلامت جامعه از اهم وظایف آمران سلامت است./ح

 

مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار