استاندار ایلام:
استاندار ایلام یکی از ضعف‌ها و معضلات در بحث کرونا را عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سطح دستگاه‌های اجرایی عنوان کرد و گفت: امروز بسیاری از کارکنان ادارات مبتلا به این بیماری شده‌اند و این نشان می‌دهد که دستورالعمل‌ها و پروتکل‌های بهداشتی در ادارات به درستی رعایت نشده است.
کد خبر: ۹۱۱۶۷۴
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۴ 24 October 2020

به گزارش تابناک ایلام، قاسم سلیمانی‌دشتکی  افزود: امروز مهم‌ترین موضوع بحران استان کرونا است و در این بین دستگاه‌های اجرایی در رعایت دستورالعمل‌ها و پروتکل‌های بهداشتی باید الگو و پیشگام باشند.

استاندار ایلام در ادامه گردهمایی‌ها، همایش‌ها و نشست‌ها با جمعیت بالای ۱۰ نفر را ممنوع اعلام کرد و گفت: توصیه این است که حتی جلسات هم برگزار نشود مگر در صورت ضرورت آن هم باید با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و به صورت ویدئو کنفراس برگزار شود.

وی تاکید کرد: تعداد افراد در جلسات نبایست بیشتر از ۱۰ نفر بوده و سقف جلسه هم نبایست بیشتر از یک ساعت تداوم داشته باشد.

سلیمانی‌دشتکی در ادامه نسبت به اجرای دورکاری کارکنان در ادارات تاکید کرد و عنوان کرد: از مدیران می‌خواهم افراد دارای بیماری زمینه‌ای، افراد مسن، زنان باردار و یا دارای فرزند خردسال و … و یا افرادی که دارای علائم بیماری کرونا و یا حتی سرماخوردگی هستند برای عدم حضور در محل کار نهایت همکاری را داشته باشند.

وی ادامه داد: مدیران تا می‌توانند با دورکاری حضور افراد را در ادارات کم کنند.

وی برای چندمین بار خطر جدی کرونا را یادآور شد و گفت: امروز وضعیت کشور و استان در کرونا از مرز هشدار عبور کرده و در محدوده قرمز و خطرناک است و در این شرایط حیاتی است که همه ما مردم و مسئولان نسبت به رعایت دستورالعمل‌ها و پروتکل‌های بهداشتی احساس مسئولیت جدی داشته باشیم./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار