شهرستان های ایوان و دره شهر استان ایلام در ردیف ۴۳ منطقه بحرانی کرونا در کشور قرار گرفتند و بر این اساس نماز جمعه در این ۲ شهرستان برگزار نشد.
کد خبر: ۹۱۱۳۸۰
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۰ 24 October 2020

 به گزارش تابناک ایلام؛محدودیت های کرونا در پی صدور اطلاعیه ای از سوی استانداری ایلام به مدت یک هفته دیگر و برای چهارمین هفته متوالی در این استان تمدید شد.

در این اطلاعیه اعلام شده است که در پی تشدید وضعیت کرونا در مناطق مختلف استان بنا به پیشنهاد ستاد استانی و تأیید ستاد ملی کرونا محدودیت های ایجاد شده به مدت یک هفته دیگر تمدید می شود.

بر این اساس محدودیت ها به شرح ذیل اعلام می شود:

همه مدارس در مناطق قرمز و نارنجی استان به مدت یک هفته دیگر به شکل مجازی و غیر حضوری دایر است.

مدارس شبانه روزی، دانشگاه ها، حوزه های علمیه، آموزشگاه های فنی و حرفه ای، زبانسراها و سایر آموزشگاه ها، کتابخانه ها، استخرهای سرپوشیده، سینما، تئاتر و مراکز مشابه، موزه ها، تالار های پذیرایی، آرایشگاه های زنانه و سالن های زیبایی، باشگاه های ورزشی و بدنسازی، ورزش های پربرخورد از جمله کشتی، کاراته، جودو و موارد مشابه، کافه، قهوه خانه و چایخانه‌ها، شهربازی و آرامستان ها از مصادیق محدودیت تعطیل یک هفته ای در مناطق قرمز ونارنجی استان است.

همچنین بر اساس این اطلاعیه برگزاری همایش ها، مراسمات و گردهمایی ها در قالب های مختلف فرهنگی و اجتماعی و چاپ، نصب و تبلیغ اعلامیه ترحیم در مکان های عمومی و فضای مجازی ممنوع است./ع

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار