سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام ؛
سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام با بیان اینکه امسال برنامه های گرامیداشت ۱۳ آبان شاخص تر از سال های گذشته برگزار می شود، تصریح کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا، برنامه های فرهنگی و معرفتی با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی به منظور تبیین یوم الله ۱۳آبان برگزار می شود.
کد خبر: ۹۱۱۲۳۳
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۰ 23 October 2020

به گزارش تابناک ایلام ، حجت الاسلام "علی چراغی پور با اشاره به اینکه آخرین روز هفته وحدت  با روز ملی استکبار جهانی با عنوان « پیامبر اعظم(ص)، رهبری، اتحاد ملی، افتدار امت اسلامی و استکبار ستیزی» نامگذاری شده است، گفت: برنامه های ویژه ای در سطح استان برگزار می شود  و این برنامه ها با رعایت دستورالعمل های بهداشتی  اجرا خواهد شد.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام گفت: هماهنگی با صدا و سیمای مرکز ایلام، اجرای برنامه های فرهنگی، دینی، هنری، مذهبی و قرانی با همکاری دستگاه های اجرایی و فرهنگی،  برگزاری مسابقه نقاشی در فضای مجازی، اجرای شب شعر و شعر خوانی در فضای مجازی،  برگزاری مسابقات ویژه در صدا و سیمای مرکز ایلام با محوریت ۱۳ آبان و هفته وحدت، استفاده از ظرفیت روحانیت، مبلغان مذهبی، هیئت های مذهبی، کانون های مساجد و موسسات فرهنگی و قرآنی از جمله برنامه های این ایام خواهد بود.

چراغی پور با بیان اینکه مراسم اصلی روز ملی استکبار جهانی با نگاه ویژه ای در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) شهر ایلام با سخنرانی نماینده ولی فقیه در استان برگزار می شود، ابراز کرد: امسال گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان به صورت راهپیمایی برگزار نمی شود و این برنامه در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) همزمان با هفته وحدت با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

وی با بیان اینکه 13 آبان نماد باشكوه مبارزه به استكبار جهاني و دفاع از حقانيت نظام اسلامي است، افزود: بزرگداشت اين روز تاريخي با اجراي برنامه هاي مختلف و متنوع به منظور تبيين و تشريح اهداف اين روز  در دستور کار نهادهای اجرایی و فرهنگی قرار دارد و برنامه ريزي هاي لازم و  تدابير مناسب اتخاذ شده است.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام  با بیان اینکه استکبار ستیزی و مقابله با نظام سلطه ویژگی بارز و ممتاز انقلاب اسلامی است، گفت: ۱۳آبان سال ۵٨  یکی از وقایع ماندگار تاریخ انقلاب اسلامی است و این روز مهم و سرنوشت ساز به عنوان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در تقویم رسمی کشور به ثبت رسیده است.

چراغی پور در پایان خاطرنشان کرد: بر همین اساس این رخداد تاریخ ساز در طول سال‌های سپری شده از عمر نظام مقدس جمهوری اسلامی همواره مورد تکریم و تجلیل قرار داشته  و امسال نیز با توجه به شرایط شیوع کرونا، این برنامه و مراسمات با محوریت فضای مجازی در راستای تبیین ارزش های انقلاب اسلامی و یوم الله ۱۳ آبان برگزار می شود./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار