رئیس فوریت‌های پزشکی استان ایلام ؛
رئیس فوریت‌های پزشکی استان ایلام گفت: با شیوع کرونا ویروس در استان از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد ۲۴۷۵ بیمار مشکوک به کرونا توسط اورژانس ۱۱۵ استان به مراکز درمانی منتقل شده است.
کد خبر: ۹۱۱۲۲۳
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۰ 22 October 2020

 به گزارش تابناک ایلام؛صیدنور علیمردای  گفت: در حال حاضر ۶ پایگاه شهری و  جاده‌ای در سطح شهرستان ایلام فعال است که از این تعداد ۳ پایگاه در شهر ایلام مستقر است.

وی افزود: با شیوع کرونا ویروس در استان از ابتدای سال جاری  تاکنون تعداد ۲۴۷۵ بیمار مشکوک به کرونا توسط اورژانس ۱۱۵ استان به مراکز درمانی منتقل شده است.

رئیس فوریت‌های پزشکی ایلام اظهار داشت: از ابتدای مهرماه سال جاری تا کنون تعداد ۸۱۲ ماموریت در سطح پایگاه‌های شهرستان ایلام انجام شده که این میزان نسبت به ماموریت سایر شهرستان‌های استان رکورددار بوده است.

علیمرادی ادامه داد: مهمترین وظیفه فوریت‌های پزشکی رسیدن بر بالین بیمار در کوتاه‌ترین زمان ممکن و جلوگیری از صدمات بیشتر مصدومان در سر صحنه حادثه و در نهایت انتقال مصدوم از منزل یا محل حادثه و تحت کنترل کامل به مراکز درمانی است.

رئیس فوریت‌های پزشکی ایلام در پایان از مردم استان خواست پروتکل‌های بهداشتی را در جهت ریشه کنی بیماری منحوس کرونا رعایت کنند./ع

 

 

 

فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار