استاندار ایلام گفت : امروز کرونا هم در استان و هم در کشور به اوج خود رسیده است و مرگ بیش از ۳۳۷ نفر در یک شبانه روز برای کشور یک اتفاق ناگوار است که باید عزای عمومی برای متوفیان ناشی از کرونا اعلام شود.
کد خبر: ۹۱۰۹۵۰
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۲ 21 October 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛ سلیمانی‌دشتکی به وضعیت نگران کننده کرونا در استان و کشور اشاره داشت و گفت: امروز کرونا هم در استان و هم در کشور به اوج خود رسیده است و مرگ بیش از ۳۳۷ نفر در یک شبانه روز برای کشور یک اتفاق ناگوار است که باید عزای عمومی برای متوفیان ناشی از کرونا اعلام شود.

وی با اشاره به تلاش های شبانه روزی ستاد ملی و استانی کرونا، اظهار داشت: بارها و بارها در جلسات مختلف حرف اول و آخر ما جدی گرفتن خطر کرونا توسط مردم و مسئولان بوده است و در این بین روزی نبوده که این هشدارها را با حدت و شدت بالا اعلام نکنیم اما شواهد و قرائن نشان می دهد که به طور کامل دستورالعمل ها رعایت نمی شود.

وی اضافه کرد: بی توجهی و عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در بین جامعه موجب شده که امروز شاهد این وضعیت خطرناک در استان و کشور هستیم.

وی افزود: در زمان بازگشایی مدارس به صراحت هشدارها و دغدغه های را درخصوص رعایت دستورالعمل ها و پروتکل‌های بهداشتی اعلام کردیم اما امروز باید شاهد جان باختن چند معلم در استان باشیم و این بسیار ناراحت کنند و غم انگیز است.

استاندار ایلام از تلاش های کمیته امداد استان در راستای خودکفایی و ایجاد اشتغال افراد تحت پوشش گفت: امیدواریم که با جذب تسهیلات تبصره ۱۶ مشکل اشتغال بخش زیادی از این قشر برطرف شود.

گفتنی است که در این نشست اعلام شد که عملکرد استان ایلام با پرداخت ۹۰ میلیارد و ۵۰۹ میلیون تومان تسهیلات با اختلاف بالا در اعطای تسهیلات حمایتی از آسیب دیدگان کرونا در کشور اول است./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار