مدیرکل ورزش و جوانان ایلام:
مدیرکل ورزش و جوانان ایلام گفت: ۲۰ وبینار آموزشی و ۵۰ مسابقه ورزشی مجازی به مناسبت هفته تربیت بدنی در این استان برگزار می شود.
کد خبر: ۹۱۰۵۹۵
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۵ 20 October 2020

به گزارش تابناک ایلام؛ مظفر علی شائی افزود: برنامه هایی برای هفته تربیت بدنی در نظر گرفته شده است که با توجه به شرایط بحرانی کرونا با محوریت مجازی تدوین و برگزار می شوند.

وی مدیریت بحران کرونا در اماکن ورزشی و نظارت و بازرسی این اماکن را از اولویت های ضروری در دوران مبارزه با کرونا اعلام کرد و اظهار داشت: نظارت بر اماکن ورزشی و مراقبت از سلامتی ورزشکاران مهم ترین دغدغه ورزش و جوانان در این دوره بحرانی است.

علی شائی یادآور شد: برای مراقبت از سلامتی ورزشکاران تمام تلاش خود را به کار می گیریم و در صورت مشاهده تخلف به اخطار و پلمب این اماکن اقدام خواهیم کرد.

مدیر کل ورزش جوانان استان ایلام از راه اندازی رشته قایقرانی در سد کنگیر ایلام خبر داد و ابراز امیدواری کرد: پس از گذراندن شرایط کرونا این مجموعه به اهداف و رسالت اصلی خود در تعمیم رسالت ورزشی ادامه می دهد.

علی شائی به نقش و تاثیر رسانه های استان در شرایط کرونا اشاره کرد و گفت: مجموعه رسانه های استان در این دوران توانسته اند با تحلیل آموزشی و اطلاعات نقش خود را به خوبی ایفا کنند.

وی از تعامل با رسانه های استان ابراز خرسندی کرد و افزود: برای تلاشگران این عرصه به ویژه در راستای تعامل با این قشر در نهادینه کردن فرهنگ ورزش در وضعیت بحرانی کرونا برنامه هایی در نظر داریم که امیدواریم به سمت هر چه بهتر شدن وضعیت ورزش استان پیش رود.

۳۷۸ باشگاه ورزشی خصوصی و دولتی در سطح استان فعال است.

استان ایلام با ۵۸۰ هزار نفر جمعیت دارای ۳۰ هزار ورزشکار سازمان‌یافته است./ح

 

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار