فرماندرا بدره گفت: شهرستان بدره همچون سایر نقاط کشور و استان، شرکت مردم در مراسمات تشییع و حضور در آرامستان ها از مهمترین چالش های مدیریت بیماری در سطح شهرستان است که در این زمینه تلاش گردیده با فرهنگ سازی این موضوع مدیریت شود.
کد خبر: ۹۱۰۴۴۴
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۵ 19 October 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛ یونس آزادی در نشست مجازی با اصحاب رسانه اظهار داست : شاید یکی از مهمترین موضوعاتی که در این ایام بایستی به آن اشاره نمود مدیریت بیماری کرونا است.

وی افزود : در این شهرستان جلسات ستاد مدیریت بیماری کرونا بصورت هفتگی برگزار و تلاش می شود در چارچوب مصوبات ستاد ملی و استانی مدیریت بیماری کرونا تصمیمات لازم اتخاذ و اجرایی گردد لذا گشت مشترک بازدید از ادارات و اصناف به طور مرتب فعالیت دارد.

آزادی بیان داشت : خوشبختانه در سطح ادارات رعایت پروتکل ها به خوبی صورت می گیرد اما رعایت پروتکل ها در سطح بازار با کاهش مواجه شده که مصوب شد که بازدیدها از سطح اصناف تشدید گردد.

وی عنوان داشت : شهرستان بدره همچون سایر نقاط کشور و استان، شرکت مردم در مراسمات تشییع و حضور در آرامستان ها از مهمترین چالش های مدیریت بیماری در سطح شهرستان است که در این زمینه تلاش گردیده با فرهنگ سازی این موضوع مدیریت شود.

فرماندار بدره یادآور شد: دورکاری مادران باردار و دارای بچه خردسال و دارای بیماری زمینه ای در شهرستان اجرایی می شود و همچنین با توجه به پایان یافتن ماه های محرم و صفر، از مردم انتظار داریم در زمینه برگزاری مراسمات شادی به شکلی عمل نمایند که منجر به افزایش بیماران کرونایی در شهرستان نگردد.

وی یادآور شد: سطح رعایت پروتکل ها در مراسمات مذهبی در شهرستان بالاست به شکلی در زمینه رعایت پروتکل ها در عزاداری های دهه اول ماه محرم، براساس اعلام سامانه بیرق، شهرستان بدره حائز رتبه برتر گردید.

آزادی افزود: برگزاری مرحله دوم انتخابات یازدهمین دوره مجلس شوراهای اسلامی در این شهرستان با رعایت اخلاق و قانون و بدون هیچگونه جانبداری دست اندرکاران انتخابات در شهرستان برگزار گردید و خوشبختانه از نظر شاخص فناوری انتخابات، شهرستان بدره حائز رتبه برتر در سطح حوزه انتخابیه گردید.

وی با اشاره به اعلام دفتر مدیریت عملکرد وزارت کشور گفت: خوشبختانه در ارزیابی عملکرد سالانه فرمانداری ها در سال ۱۳۹۸، خوشبختانه فرمانداری بدره برای اولین بار با کسب نمره ۹۴ صدم و درجه عالی حائز رتبه اول استان گردید.

فرماندار بدره به پیشرفت پروژه های عمرانی در این شهرستان اشاره کرد افزود: با وجود مشکلات مالی کشور، خوشبختانه فعالیت پروژه ها تداوم دارد و تلاش می گردد با جذب اعتبارات از منابع مختلف، شاهد تسریع در پیشرفت آنها باشیم.

آزادی بیان داشت : بدون شک مهمترین فاکتوری که در مدیریت شهرستات بدره می توان به آن اشاره نمود تعامل و همکاری بین کلیه مسولین شهرستان است که بدون هیچگونه مسائل حاشیه ای تلاش می کنند برای پیشبرد برنامه ها به همدیگر کمک کنند که جای تقدیر و تشکر دارد.

وی یادآور شد : ناحیه صنعتی بدره ،قبل از این با مشکل نبود متقاضی مواجه بوده که با توجه به درخواست یکی از اهالی منطقه جهت اجرای طرح گلخانه با سیر مراحل قانونی مقدار ۱۳ هکتار آن واگذار گردید و امورات آن در حال انجام است که مکاتبات لازم با استان جهت اجرای ناحیه شماره ۲ یا توسعه ناحیه موجود انجام شده است./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار