مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان ایلام ؛
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان ایلام گفت: در طول یک سال گذشته تاکنون ۱۰۳ میلیارد ریال توسط وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برای اجرای پروژه‌های ارتباطی شهرستان تازه تاسیس هلیلان سرمایه‌گذاری شده است.
کد خبر: ۹۱۰۳۸۵
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۰ 19 October 2020

 به گزارش تابناک ایلام؛عباس بیرامی اظهار داشت: در راستای اجرای پروژه فیبرنوری روستایی در استان که در فاز های مختلف در حال اجراست تاکنون در مسیر شهرک - تخم بلوط شهرستان هلیلان بیش از ۱۱ کیلومتر فیبر نوری اجرا شده است.

وی، اجرای سایت های تلفن همراه را مهترین اقدامات وزارت ارتباطات در این شهرستان بیان کرد و افزود: در راستای محرومیت زدایی در مناطق محروم تاکنون از محل اعتبارات مناطق محروم وزارت در روستاهای مناطق سردسیر و گرمسیر منطقه زردلان با همکاری همراه اول ۲ سایت راه اندازی شده است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات ایلام یادآور شد: همچنین در سطح روستای شاران توسط شرکت های وب و روستای تخم بلوط توسط شرکت ایرانسل چندین سایت اجرا شده است.

بیرامی ارتقاء سایت های تلفن همراه را دیگر برنامه های وزارت ارتباطات در استان عنوان کرد و گفت: در طول یک سال گذشته تاکنون سایت های GSM روستاهای پله کبود و سرچم به ۲G ارتقاء یافته اند و ارتقاء نسل جدید سایت های تلفن همراه در منطقه پیاز آباد،سرچم و پله کبود در دست اقدام است.

 وی در تشریح خدمات بانکی وزارت در بخش روستایی نیز بیان کرد: در راستای فراهم نمودن دسترسی عمومی مردم به خدمات متنوع بانکی و گسترش بانکداری الکترونیک تا کنون ۲ دستگاه   ATM  توسط پست بانک در روستاهای هلیلان نصب شده است و با همکاری وزارت ارتباطات نصب سه دستگاه دیگر در دست اقدام است ./ع

 

 

 

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار