معاون امور اجتماعی و فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان ایلام:
معاون امور اجتماعی و فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان ایلام گفت: اوقاف به تنهایی و بدون مشارکت دستگاه‌ها نمی‌تواند فرهنگ وقف در ایلام را گسترش دهد باید از ظرفیت‌های مختلف برای ترویج آن استفاده کرد.
کد خبر: ۹۱۰۳۷۴
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۰ 19 October 2020

به گزارش تابناک ایلام؛ در نشست تخصصی که بین بسیج رسانه و سازمان اوقاف برگزار شد، محمد علینظری مسئول بسیج رسانه ایلام، گفت: در استان ایلام به موضوع وقف پرداخته نشده است و باید فرهنگ سازی ویژه‌ای در این مورد صورت گیرد. 

وی افزود: توجه به وقف از مهم‌ترین موضوعاتی است که امسال در جشنواره ابوذر به آن پرداخته خواهد شد و اصحاب رسانه می‌توانند بهترین واقفان باشند که با تخصص، تعهد و قلم خود نقش مهمی در راستای تبیین و معرفی موقوفات داشته باشند. 

مسوول بسیج رسانه ایلام، تصریح کرد: نقش رسانه‌ها در مقوله وقف با اهمیت است؛ رسانه‌ها برای بهبود وضعیت اقتصادی معیشت کشور باید از طریق فرهنگ مشارکت مردمی و ترویج وقف استفاده کنند.

اوقاف به تنهایی نمی‌تواند فرهنگ وقف در ایلام را گسترش دهد

حجت‌الاسلام حسن شهیدی معاون امور اجتماعی و فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان ایلام نیز در ادامه گفت: اوقاف به تنهایی و بدون مشارکت دستگاه‌ها نمی‌تواند فرهنگ وقف در ایلام را گسترش دهد باید از ظرفیت‌های مختلف برای ترویج آن استفاده کرد.

وی افزود: ما وقتی موفق می‌شویم که موقوفات در استان ایلام انجام شود؛ هم افزایی و هم اندیشی زمانی جواب می‌دهد که تعاون مسالمت آمیز و با برنامه ریزی داشته باشیم.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان ایلام، گفت: رسانه‌ها باید در راستای تبلیغ و فرهنگ سازی فریضه وقف در بین آحاد افراد نیک اندیش جامعه و ایجاد بستر مناسب برای احیای موقوفات، نقش خود را ایفا کند./ح

 

فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار