فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع)استان ایلام ؛
فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع)استان ایلام گفت: با همکاری سپاه و نهادهای امنیتی و پشتوانه دستگاه قضایی و حمایت‌های مردم از نیروی انتظامی، امروز ایلام امن ترین استان در کشور است.
کد خبر: ۹۱۰۳۵۴
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۲ 19 October 2020

به گزارش تابناک ایلام، سردار جمال شاکرمی  اظهار کرد: سپاه و نیروی انتظامی در کنار یکدیگر در راه خدمت به مردم تا آخرین لحظه ایستاده‌اند و اجازه نخواهند داد امنیت و آرامش مردم به خطر بیفتد.

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام بیان کرد: برخورد قاطع نیروهای انتظامی با اشرار، قاچاقچیان، مفسدین، قانون‌شکنان، غارتگران بیت المال، آشوبگران و اخلالگران در نظم و انضباط اجتماعی، مایه اطمینان، آرامش و اعتماد مردم برای زندگی عزتمندانه و شرافتمندانه است.

وی گفت: مهمترین عامل سلامت و اقتدار نیروها، اهتمام فرماندهان به اجرای دقیق قانون و منویات مقام معظم فرماندهی کل قوا در صیانت از نیروها و سرمایه‌های انسانی و جلب اعتماد و رضایت مندی مردم است.

فرمانده انتظامی استان ایلام نیز در این دیدار گفت: اتحاد و انسجام سپاه و بسیج و نیروی انتظامی و در کل نیروهای مسلح بی مثال بوده و این تعامل و اتحاد خاری در چشم دشمنان این نیروهای مقدس اسلام و انقلاب است.

فرمانده انتظامی استان ایلام تصریح کرد: تعامل سپاه و نیروی انتظامی ناگسستنی است و برای ایجاد امنیت آرامش در سطح جامعه از هیچ کوشش و تلاشی دریغ نخواهند کرد./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار