رییس روابط عمومی شرکت پالایش گاز ایلام
رییس روابط عمومی شرکت پالایش گاز ایلام گفت: ۴۰۰ بسته اقلام بهداشتی شامل ماسک و مواد ضد عفونی بین اقشار نیازمند شهر ایلام توسط توزیع شد.
کد خبر: ۹۱۰۳۱۷
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۵ 19 October 2020

به گزارش تابناک ایلام؛ منوچهر کریمیان اظهار داشت: در راستای مسوولیت های اجتماعی و کمک به اقشار آسیب دیده از کرونا این تعداد بسته شامل مواد ضدعفونی وماسک پنج عددی در شهرستان ایلام توزیع شده است.

وی افزود: این واحد صنعتی در خصوص مسائل و مشکلات جامعه، موضعی فعالانه و مسوولانه دارد و هم راستا با انجام ماموریت های سازمانی، تلاش می کند در حوزه مسوولیت های اجتماعی در مناطق کمتر توسعه یافته حضور فعال داشته باشد.

کریمیان تاکید کرد: فعالیت موثر در حوزه های اجتماعی در کنار فعالیت های سازمانی و صنعتی منشاء اثرگذاری مثبت در استان و باعث عمران و آبادانی می شود.

وی با بیان اینکه از زمان شیوع کرونا تاکنون پالایشگاه گاز ایلام چندین بار به روستاهای اطراف، شهر چوار و دانشگاه علوم پزشکی کمک های قابل توجهی کرده است، اظهار داشت: ارتقای رضایتمندی جامعه به عنوان مهمترین هدف در حیطه مسوولیت های اجتماعی شرکت، جزو برنامه های اصلی این واحد صنعتی است.

رییس روابط عمومی شرکت پالایش گاز ایلام با اشاره به اینکه مسوولیت های اجتماعی می تواند با هدایت کسب و کار به شیوه اخلاقی و مسئولانه در بهره مندی و سودآوری شرکت تاثیر گذار باشد، یادآور شد: مسوولیت اجتماعی از وجوه مهم اخلاق کسب و کار است که به نقش مثبت شرکت ها در حوزه اجتماعی اطراف خود می پردازد.

کرمیان گفت: پالایشگاه گاز ایلام در راستای انجام مسوولیت های اجتماعی برنامه های مدونی در دستور کار قرار داده که در صورت تامین اعتبار، در جامعه محلی هدف هزینه خواهد کرد./ح

 

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار