مدیر صندوق کارآفرینی امید ایلام؛
 مدیر صندوق کارآفرینی امید ایلام گفت: ۱۴۵ فقره تسهیلات با اعتبار ۴۵ میلیارد ریال از زمان ابلاغ تسهیلات طرح اشتغال پایدار روستایی(سال۹۸) تاکنون به صندوق‌های خُرد محلی در این استان پرداخت شده است.
کد خبر: ۹۱۰۰۶۱
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۰ 18 October 2020

 به گزارش تابناک ایلام؛فرزان عزت‌پور اظهار داشت: این صندوق‌های محلی با پرداخت تسهیلات ارزان‌قیمت به متقاضیان روستایی منجر به ایجاد کسب و کارهای خانگی می‌شوند.

وی با بیان اینکه ایلام دارای ۱۰۳ صندوق خرد محلی است، افزود: این تعداد صندوق خرد محلی برای ۱۰۳ نفر بصورت مستقیم و ۲۰۶ نفر بصورت غیرمستقیم با اعتبار ۵۰ میلیارد ریال اشغال ایجاد کرده است.

عزت‌پور یادآور شد: از دیگر طرح‌های صندوق کارآفرینی امید "هر روستا یک محصول" است و تاکنون برای ۱۴۵ نفر بصورت مستقیم و ۱۶۰ نفر بصورت غیرمستقیم با اعتبار ۴۵ میلیارد ریال اشتغال ایجاد کرده است.

مدیر صندوق کارآفرینی امید ایلام گفت: بعد از پرداخت تسهیلات در طرح هر روستا یک محصول اقدام به شناسایی ظرفیت دیگر روستاهای استان کردیم که در این راستا ۱۳ روستا محصول دیگر با اعتبار ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای پرداخت تسهیلات انتخاب شدند.

عزت‌پور تصریح کرد: صندوق کارآفرینی امید به عنوان یکی از عاملان پرداخت تسهیلات و حمایت از کارآفرینان قانون اشتغال پایدار روستایی وعشایری با استفاده از منابع مشترک صندوق توسعه ملی، کل اعتبارات تخصیص یافته به استان را جذب و از کارآفرینان روستایی مناطق مختلف با ارائه تسهیلات اشتغالزایی قرض‌الحسنه حمایت می‌کند..ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار