مسئول بسیج رسانه سپاه امیرالمومنین(ع) ایلام:
مسئول بسیج رسانه سپاه امیرالمومنین(ع) ایلام گفت: مهلت ارسال آثار خبرنگاران استان به جشنواره ابوذر از ۲۳ مهرماه شروع شده و تا ۲۰ دی ادامه خواهد داشت.
کد خبر: ۹۱۰۰۲۹
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۰ 18 October 2020

به گزارش تابناک ایلام؛ محمد علی‌نظری با بیان اینکه ششمین دوره برگزاری جشنواره ابوذر در ۱۰ موضوع کشوری و ۲ موضوع استانی برگزار می‌شود، اظهار کرد: کمک مومنانه و کرونا، چهل سالگی دفاع مقدس، جهش تولید و اقتصاد مقاومتی، بصیرت و دشمن شناسی، مبارزه با تروریسم و خروج آمریکا از منطقه، مسائل صنفی خبرنگاران و رسانه ها، اسیب های اجتماعی، دستاوردهای انقلاب اسلامی، بسیج و حوزه اقدام، امیدآفرینی محورهای سراسری جشنواره و اربعین در آیینه رسانه‌ها از ابتدا تاکنون و نقش سپاه و بسیج در توسعه استان و محرومیت‌زدایی موضوعات استانی جشنواره را تشکیل می‌دهد.

علی نظری با بیان اینکه همه خبرنگاران آزاد و شاغل در تمام رسانه های استان دارای مجوز در سامانه جامع رسانه های کشور می توانند در این جشنواره شرکت کنند، گفت: صاحبان اثر در بخش های خبر، گزارش، مصاحبه، تیتر، مقاله و یادداشت، عکس، کاریکاتور، فیلم کوتاه شبکه های اجتماعی، اینفوگرافی و موشن گرافی می توانند آثار خود را شرکت دهند.

وی تصریح کرد: خبرنگاران باید آثار خود را در قالب پی‌.دی.‌اف همراه با لینک خبر در سایت جشنواره به نشانی www.aboozarha.ir بارگزاری کنند و البته رسانه های محلی نیازی به درج لینک اثر ندارند.

مسئول بسیج رسانه استان ایلام تاکید کرد: هر خبرنگار در سه قالب و ارسال یک اثر اجازه شرکت در جشنواره را دارد و اثر باید در بازه زمانی بهمن ۹۸ تا دی ماه ۹۹ در رسانه های مکتوب و الکترنیکی استان دارای مجوز سامانه های جامع کشور منتشر شده باشد.

علی‌نظری افزود: خبرنگاران از امروز تا ۲۰ دی ماه فرصت شرکت در جشنواره را دارند و در دهه فجر هم اختتامیه جشنواره صورت می گیرد./ح

 

ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار