چرا به روحانی فحش می‌دهید؟ مگر نمی‌گویید عملکرد او مملکت را به اینجا رسانده است، استیضاحش کنید!
کد خبر: ۹۰۹۹۰۲
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۴ 17 October 2020

مصطفی داننده در عصر ایران نوشت:

این روزها برخی از نمایندگان مجلس هرچه از دهان‌شان بیرون می‌آید، خطاب به رییس جمهور می‌گویند. این آخری‌ها حتی خواستار اعدام روحانی هم شدند.

این نمایندگان که با کم‌ترین میزان رای در تمام ادوار مجلس به کرسی‌ها پارلمان تکیه‌ داده‌اند، فکر می‌کنند با فحش دادن به رییس جمهور، محبوب می‌شوند و می‌توانند هم حزبی خود را در سال 1400 راهی پاستور کنند، انتخاباتی که اساساً روحانی به خاطر منع قانونی در انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم حضور ندارد.

عملکرد روحانی در دور دوم ریاست جمهوری‌اش قابل دفاع نیست و انفعال او بلای جانش شده است اما شما از خرداد تا الان، برای مردم چه کرده‌اید؟ کدام تصمیم را به نفع مردم گرفته‌اید که به روحانی می‌تازید؟

با فحش دادن به روحانی، محبوب نمی‌شوید

اگر راست می‌گویید در این حدود 6 ماه کدام قانون را تصویب کردید که مردم را از زیر بار فشار اقتصادی خارج کند؟ اصلا چرا به روحانی فحش می‌دهید؟ مگر نمی‌گویید عملکرد او مملکت را به اینجا رسانده است، استیضاحش کنید!

به نظر می‌رسد به قول آن ضرب‌المثل قدیمی، «لات کوچه‌ی خلوت‌اید» و تنها درفضای مجازی و توییتر می‌توانید برای رییس جمهور شاخ و شانه بکشید. فضای مجازی که بیشتر از همه در آن فعالیت دارید و خواستار فیلتر شدنش هم هستید.

واقعا اگر کاری برای مردم کرده‌اید بگویید. به آنها بگویید از وقتی نماینده شده‌ام، با تصویب این قانون توانستم قیمت دلار را به زیر 20 هزار تومان برسانم. توانستم جلوی تورم را بگیرم. بالاخره شما قانون نویس هستید و دولت اجرا کننده. قانون بنویسید تا روحانی و دولتش آن را اجرا کنند.

البته از خدا پنهان نیست از شما چه پنهان، فاتحان انتخابات کم رمق پارلمان یازدهم، دوست ندارند قدمی برای مردم بردارند تا وقتی دولت روحانی سرکار است. آنها می‌ترسند کاری کنند و موفقیت آمیز باشد و مردم آن را به نام دولت روحانی بنویسند و بگوید دولت مشکلات آنها را حل کرده است.

تصور کنید در روزهایی که وزارت صمت و با سرپرست اداره می‌شد به وزیر پیشنهادی رای ندادند تا نیامدن روحانی به مجلس را تلافی کنند. در رزوهایی که بیش از هر روز دیگری این وزارت‌خانه احتیاج به وزیر داشت.

البته بماند که به نظر می‌رسد از این مجلس آبی گرم نمی‌شود. از همان روزهای اول که به دنبال تشکیل فراکسیون «سیر وعدس» بودند، معلوم بود که این کاره نیستند و تنها آمده‌اند به روحانی فحش بدهند و از رییس جمهور بعدی که به احتمال زیاد هم حزبی‌شان است، حمایت کنند و او را مائده آسمانی بخوانند.

به نظر می‌رسد اتاق فکر رییس مجلس هم به او توصیه کرده است در این مدت تا انتخابات 1400 هر کاری که روحانی انجام نمی‌دهد را انجام دهد. مثلا وقتی او در به خاطر کرونا در اتاق مانده است، تو به دل بیمارستان‌ها بزن و بگو که من در خط مقدم هستم و آن یکی در گوشه اتاق.

مشکلات مردم روی زمین مانده است و برخی بعد از سال‌ها ناکامی و حسرت در سوداری رسیدن به پاستور هستند و به نام مردم، برای مردم کار نمی‌کنند و اهداف سیاسی خود را دنبال می‌کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار