استاندار ایلام؛
استاندار ایلام خواستار برخورد شدید با نقض کنندگان مصوبات ستاد کرونا در سطح اجرا و جامعه شد و تاکید کرد: همه دستگاه ها، نهادها و ارگان های مختلف موظف به اجرای کامل مصوبات ستاد کرونا هستند و قصور در اجرای آنها پیگرد قانونی در پی خواهد داشت.
کد خبر: ۹۰۹۸۴۴
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۸ 17 October 2020

به گزارش تابناک ایلام، قاسم سلیمانی دشتکی همچنین بر اهتمام جدی دستگاه های نظارتی در برخورد با عوامل و برهم زنندگان امنیت سلامت مردم تاکید کرد و گفت: رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سطح جامعه نیاز به نظارت‌ بیشتر و اعمال جدی تر قانون در برخورد با افرادی دارد که نسبت به این دستورالعمل ها بی تفاوت هستند و در این راستا لازم است برای حفط سلامت مردم بی ملاحظه و قاطعانه برخورد کرد.

سلیمانی دشتکی خواستار تامین اعتبار خرید ابزار و امکانات لازم از جمله دستگاه ونتیلاتور برای استفاده بیماران در استان شد و اضافه کرد: با توجه به اهمیت و حیاتی بودن این دستگاه ها در نجات جان بیماران در نهایت کمی و کاستی هزینه ها برای خرید این وسایل از اعتبارات استانی تامین شود.

وی همچنین خواستار تجهیز ۲ مکان مجزا برای کمک و رسیدگی به حال بیماران کرونایی در استان شد و اظهار داشت: باید بر اساس استانداردهای لازم مکان هایی بعنوان نقاهتگاه مردان و زنان تامین و جداسازی و از این ظرفیت برای کاستن بار بیمارستان ها در این شرایط خاص جلوگیری شود./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار