مدیرعامل شرکت توزیع برق استان از ایلام خبر داد ؛
مدیرعامل شرکت توزیع برق استان از ایلام از پرداخت حدود 100 درصدی صورتحساب مشترکین برق به صورت غیر حضوری در استان ایلام خبر داد .سبا (سامانه برق ایران)
کد خبر: ۹۰۹۲۹۶
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۰ 14 October 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛ هادی شیر خانی در نشست مجازی با اهالی رسانه استان در پاسخ به سوالات خبرنگار ما  اظهار داشت :تا کنون تلاش داشته ایم که  با تعامل برق هیچ واحد تولیدی به علت بدهی در استان ایلام قطع نگردد و از این اقدام تا به امروز ممانعت شده است .

وی افزود : من بعد چنانچه هر مشترکی از تعامل ، پرداخت قبوض و بهای برق مصرفی به شرکت توزیع برق خودداری نماید به ناچار از ابزار قطع استفاده خواهد شد .

وی به میزان استفاده مشترکین برق از خدمات غیر حضور شرکت برق اشاره کرد  یادآور شد : خوشبختانه پرداخت غیر حضوری صورتحساب مشترکین به مرز 100 رسیده است  که نشان از  فهمیم مردم استان در استفاده از خدمات غیر حضور است و این همراهی برای شرکت توزیع برق استان  ایلام ، قابل تقدیر است .

مدیرعامل شرکت توزیع برق ایلام در خصوص ساده ترین روش استفاده مشترکین از خدمات غیر حضوری این شرکت  افزود :اپلیکیشن خدمات غیر حضوری برق ایران سبا (سامانه برق ایران)قابل دسترس ترین روش برای مشاهده و پرداخت قبوض و دریافت کلیه خدمات غیر حضوری برای مشترکین برق بوده که می توان با نصب این برنامه از خدمات غیر حضوری و مفید آن مشترکین بهره مند شوند.‏

وی با اشاره به بدهی ادارات استان به این شرکت بیان داشت  : بیشترین بدهکاران این شرکت دستگاههای اجرایی و عمده ترین آنها، شرکت آب و فاضلاب استان ایلام با بدهی بالغ بر ۴۰ میلیارد تومان می باشد.

 شیرخانی ادامه داد : متاسفانه وصول مطالبات شرکت برق، در وضعیت مناسبی قرار ندارد و بنا داریم از این به بعد با اخطار به بدهکاران، آنها نسبت به پرداخت بدهی های خود اقدام کنند، تا ما هم وظیفه ی خود را نسبت به پایداری برق در استان را به خوبی انجام دهیم./م

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار