نکته عجیب اینکه جهانبخش با رقم انتقال ۲۰ میلیون پوندی به برایتون انگلیس در این فهرست دیده نمی‌شود!
کد خبر: ۹۰۹۲۴۸
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۵ 15 October 2020

در دنیای کنونی چنان دسترسی گسترده ای به فوتبال وجود دارد که  این ورزش بازیکنانی را از سراسر جهان به خود می بیند که فوتبال را به عنوان حرفه خودشان انتخاب می کنند. در حال حاضر آسیا به یکی از پردرآمدترین بازیهای جهان فوتبال تبدیل شده و بازیکنانی از این قاره هستند که به چهره های مطرح فوتبال سطح اول جهان تبدیل شده اند. سایت "90min" نگاهی به پنج بازیکن ارزشمند قاره آسیا در فوتبال جهان کرده است که به این بازیکنان به این شرح هستند:


1. سون هئونگ مین (تاتنهام) - 64 میلیون یورو
در سرلیست ، بهترین فوتبالیست آسیایی حال حاضر جهان و کسی قرار دارد که نه تنها به دلیل عملکرد فنی که به دلیل اخلاقی و شخصیتی به یکی از محبوب ترین بازیکنان لیگ برتر انگلستان تبدیل شده است.سون هئونگ مین ، با دو بار انتخاب به عنوان بهترین بازیکن سال تاتنهام به یکی از مهمترین بازیکنان این باشگاه قدیمی و پرافتخار بدل شده است. اگر تاتنهام قصد دارد به جام نگرفتن هایش پایان بدهد بی شک او یکی از مهمترین مهره ها خواهد بود.

 


2-  تاکفوسا کوبو( ویارئال) - 30 میلیون یورو
تاکفوسا کوبو به عنوان یکی از استعداد بزرگ بعدی آسیا شناخته می شود که در سال 2019 توسط رئال مادرید خریداری شد اما بعد از آن به صورت قرضی ابتدا به مایورکا و سپس به ویارئال فرستاده شد. در سن 19 سالگی او زمان و فرصت زیادی برای پیشرفت دارد و اگر در این مسیر قرار بگیرد به نظر می رسد در آینده از او بیشتر خواهیم شنید.

 


3. کانگ این لی (والنسیا) - 20 میلیون یورو
کانگ این لی ، جوان دیگری از فوتبال آسیا که نام خود را در فوتبال اسپانیا مطرح کرده است. او در سال 2011 به والنسیا پیوست و از آن زمان تا کنون در این تیم مطرح اسپانیایی حضور دارد. او که یک هافبک تهاجمی است فصل گذشته 24 بازی انجام داد و به نظر می رسد در این فصل بازی های بیشتری هم انجام بدهد.

 


4. تاکهیرو تومیاسو (بولونیا) - 18 میلیون یورو
تاکهیرو تومیاسو بلافاصله بعد از پیوستن به بولونیا در سال 2019  همه را تحت تاثیرقرار داده و در ماه آگوست به عنوان بهترین بازیکن ماه باشگاه انتخاب شد. این بازیکن با توجه به اینکه فقط 21 سال سن دارد یکی از آینده داران قاره آسیا است. او یک مدافع راست است که توانسته ارزش خود را در فوتبال ایتالیا نشان بدهد.

 

 

5. سردار آزمون (زنیت سن پترزبورگ) - 18 میلیون یورو
رسانه ها به سردار آزمون لقب " مسی ایرانی" داده اند هرچند او تا کنون فقط در فوتبال روسیه بازی کرده  و در حال حاضر این بازیکن 25 ساله ستاره تیم زنیت سن پترزبورگ است. عملکرد این مهاجم طی دوسال گذشته هم برای باشگاه و هم تیم ملی درخشان بود و موضوع جالب توجه این است که آیا او عاقبت تصمیم به جدایی از فوتبال روسیه و رفتن به لیگ و باشگاهی مهمتر را خواهد گرفت یا نه؟ نکته عجیب اینکه جهانبخش با رقم انتقال ۲۰ میلیون پوندی به برایتون انگلیس در این فهرست دیده نمی‌شود!

 

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار