مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان ایلام، گفت: 1350 سبد غذایی به ارزش هر کدام 300 هزار تومان در هفته وقف میان نیازمندان توزیع می‌شود.
کد خبر: ۹۰۹۲۴۶
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۵ 15 October 2020

 به گزارش تابناک ایلام؛حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی عزیزی گفت: رویه کار سازمان اوقاف و امور خیریه ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی برای بقا متبرکه است.

وی افزود: پس از ساخت و سازهای امامزاده علی صالح( ع) ، 140 هکتار از زمین‌های شاه احمد( ع) در بخش ماژین  به زیتون کاری اختصاص خواهیم داد که سبب اشتغالزایی می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان ایلام، گفت: نیروگاه خورشیدی در امامزاده سید حسن( ع) شهر مهران و آشپزخانه بزرگ این سازمان در مرز مهران آماده راه اندازی و بهره برداری است همچنین شبستان امام رضا( ع) نیز در دهه فجر افتتاح خواهد شد.

وی با بیان اینکه برنامه اصلی سازمان، اشتغالزایی برای مردم است و به این منظور کارگاه‌هایی نیز احداث شده است، ادامه داد: 2 هکتار در دشت عباس زیر کشت گندم رفت که امسال 12 میلیون تومان گندم از آن برداشت شد و همچنین نخستان امامزاده علی صالح( ع) نیز احیا شد.

حجت‌الاسلام عزیزی تصریح کرد: ویروس کرونا حدود 70 درصد تا کنون به سازمان اوقاف و امور خیریه خسارت وارد کرده است؛ این سازمان به دنبال درآمد پایدار برای بقاع متبرکه خود و اشتغالزایی برای مردم است.

وی ادامه داد: توزیع 1350 سبد غذایی به ارزش هرکدام 300 هزار تومان از برنامه‌های شاخص در هفته وقف است./ع

 

 

 

 

فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار