رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان ایلام گفت: شمار مبتلایان به ویروس کرونا در استان ایلام در شبانه روز گذشته به تعداد ۱۲۶۵۰نفر افزایش یافته است.
کد خبر: ۹۰۹۱۸۷
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۰ 14 October 2020

به گزارش تاباک ایلام ؛ محمد کریمیان ظهر چهارشنبه  در گفت و گو با خبرنگاران  اظهار داشت: با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۳۰۶مورد مثبت جدید بیماری کرونا در استان شناسایی شده است، تصریح کرد: متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته ۹ مورد فوتی ناشی از بیماری کرونا در استان گزارش شده است که بر این اساس مجموع فوت شدگان ناشی از کرونا در استان تا این لحظه ۲۹۱ نفر است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان ایلام با تاکید بر اینکه افزایش تعداد مبتلایان به کرونا در استان ناشی از عدم رعایت پروتکل های بهداشتی است، گفت: از ۹مورد فوتی امروز ۶ مورد مربوط به شهرستان ایلام، ۲ مورد مربوط به شهرستان دره شهر و ۱ مورد مربوط به شهرستان بدره است.

کریمیان یادآور شد: در سایه عدم رعایت پروتکلهای بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی؛ شاهد جولان دادن بیماری کرونا در استان هستیم و آمار ۳۰۶ مورد جدید مبتلا به کرونا و ۹ مورد فوتی، زنگ خطری برای سلامت مردم است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر نیز ۱۹۳ نفر از بیماران مبتلا به کرونا در سطح بیمارستان های استان بستری هستند، افزود: به طور قطع با این روند، تداوم وضعیت قرمز و عدم رعایت پروتکلهای بهداشتی، روزهای سخت‌تر با آمارهای بالاتری در انتظار استان خواهد بود که یمی طلبد مردم در زمینه رعایت پروتکل های بهداشتی، اهتمام بیشتری داشته باشند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان ایلام خاطرنشان کرد: انتظار می رود که هم استانی های عزیز ایلامی، با رعایت اصول پیشگیرانه و پروتکل‌های بهداشتی، در برابر سلامت خود و عزیزانشان احساس مسئولیت بیشتری کنند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار