مسئول سازمان بسیج رسانه استان ایلام از برگزاری ششمین دوره جشنواره رسانه‌ای ابوذر در ایلام خبر داد ، گفت: آخرین مهلت ارسال اثر به دبیرخانه جشنواره ۲٠ دی ماه سال جاری است.
کد خبر: ۹۰۹۱۸۴
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۹ 14 October 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛ محمد علی نظری اظهار داشت: سازمان بسیج رسانه در راستای ماموریت ها و اهداف خود به منظور ارتقای تولیدات ارزشی و حمایت از خبرنگاران و پدیدآورندگان آثار فاخر انقلابی به طرق مختلف از جمله برگزاری جشنواره های رسانه ای از فعالیت ها و تولید محتوای خبرنگاران حمایت می کند.

وی با بیان اینکه ششمین دوره جشنواره رسانه‌ای ابوذر امسال متفاوت‌تر از سال‌های گذشته برگزار می‌شود، تصریح کرد: در سال جاری سامانه www.aboozarha.ir برای دریافت آثار شرکت کنندگان و خبرنگاران و اهالی رسانه و مطبوعات طراحی شده است و علاقه مندان به شرکت در این جشنواره می توانند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره در استان و یا از طریقسامانه مذکور ارسال کنند.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان ایلام با بیان اینکه ششمین دوره جشنواره رسانه‌ای ابوذر در ۱۲ محور برگزار می شود، تصریح کرد: این دوره از جشنواره در بخش های جهش تولید و اقتصاد مقاومتی، چهل سالگی دفاع مقدس، دستاوردهای انقلاب، بسیج و حوزه‌های اقدام و امیدآفرین، مسائل صنفی خبرنگاران، کرونا و کمک مومنانه، بصیرت و دشمن‌شناسی، مبارزه با آسیب‌های اجتماعی، مبارزه با تروریسم و خروج آمریکا از منطقه و بخش ویژه برگزار می‌شود.

علی نظری با اشاره به اینکه بخش ویژه این جشنواره به موضوع امنیت در منطقه و نقش امنیت در توسعه پایدار استان اختصاص یافته است، تصریح کرد: اصحاب رسانه استان می توانند آثار خود را در قالب خبر، تیتر، گزارش، مصاحبه، مقاله، یادداشت، کاریکاتور، موشن گرافی و اینفوگرافی به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

وی با بیان اینکه اختتامیه ششمین جشنواره رسانه ای ابوذر اواسط بهمن ماه سال جاری برگزار می‌شود، تصریح کرد: هر شرکت کننده  می تواند  3 اثر از میان تمام محورها به دبیرخانه جشنواره ارسال کند.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان ایلام با اشاره به اینکه آخرین مهلت ارسال اثر به دبیرخانه جشنواره ۲٠ دی ماه سال جاری است، خاطرنشان کرد: آثار ارسالی باید در بازه زمانی بهمن ماه ۹۸ تا بیستم دی ماه سال جاری در رسانه‌های مکتوب و مجازی استان ایلام منتشر شده باشد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار