مدیر کل تعزیرات حکومتی استان ایلام:
مدیر کل تعزیرات حکومتی استان ایلام، گفت: طی بازرسی مامورین ایست و بازرسی نیروی انتظامی پل سیمره، یک دستگاه کامیون کشنده حامل قاچاق چینی آلات آشپزخانه به پرداخت یک میلیارد و چهارصد میلیون تومان محکوم شد.
کد خبر: ۹۰۹۰۳۱
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۰ 14 October 2020

به گزارش تابناک ایلام؛ علیرضا لطفی مدیر کل تعزیرات حکومتی استان ایلام، گفت: طی بازرسی مامورین ایست و بازرسی نیروی انتظامی پل سیمره در پی پایش و کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون کشنده مشکوک برخوردند که در بازرسی های به عمل آمده، سایزهای مختلف از انواع چینی آلات آشپزخانه خارجی به ظن قاچاق بودن کشف و ضبط شد.

وی افزود: با ارسال گزارش به تعزیرات حکومتی، شعبه دوم ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز شهرستان ایلام، پس احراز (فعل قاچاق) متخلف را به دلیل مباشرت و حمل در کالای قاچاق علاوه به ضبط کالای مکشوفه و کامیون حامل قاچاق در مجموع به پرداخت جزای نقدی به مبلغ یک میلیارد و چهارصد میلیون تومان در حق صندوق دولت محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی ایلام همچنین از جریمه نقدی پنجاه میلیون تومانی قاچاقچی لوازم خانگی در شهرستان چرداول خبر داد و گفت: پس از گزارش مامورین انتظامی ایست و بازرسی ایستگاه پل سیمره در حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون مشکوک و در بازرسی به عمل آمده از آن تعداد سی دستگاه آبمیوه گیر مدل بوش آلمان به ظن قاچاق بودن ضبط و کشف شد.

لطفی ادامه داد: با ارسال گزارش به تعزیرات حکومتی، شعبه اول ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز شهرستان چرداول، پس از احراز تخلف متهم را به دلیل مباشرت و حمل کالای قاچاق  به ضبط کالای مکشوفه و پرداخت پنجاه و سه میلیون تومان در حق صندوق دولت محکوم کرد.

وی همچنین از محکومیت یک  میلیارد ریالی قاچاقچی ماسک، لباس و تجهیزات بیمارستانی در ایلام خبر داد و گفت: پس از تهیه گزارش اداره کل اطلاعات استان در مورد توقیف یک دستگاه کامیون و کشف تجهیزات بیمارستانی قاچاق، این گزارش به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

مدیرکل تعزیرات ایلام، افزود: شعبه اول بدوی رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان چرداول پس از استعلامات لازم و اخذ دفاعیات متهم، متخلف را به ضبط کالاهای مکشوفه و پرداخت یک میلیارد و 430 میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد./ح

 

فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار