فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع)استان ایلام:
فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع)استان ایلام از تلاش سپاه ایلام برای رفع محرومیت های منطقه «آب انار» آبدانان خبر داد و گفت: این دهستان از لحاظ محرومیت در درجه‌ای بالا قرار دارد.
کد خبر: ۹۰۹۰۲۸
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۵ 14 October 2020

به گزارش تابناک ایلام؛ سردار جمال شاکرمی در جریان بازدید از طرح‌های قرارگاه پیشرفت و آبادانی دهستان آب انار آبدانان اظهار کرد: مجموعه قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه از دو سال قبل دهستان‌های با ضریب بالای محرومیت را شناسایی و کار خود را برای رفع مشکلات موجود را آغاز کرده است.

وی با بیان اینکه این دهستان از لحاظ محرومیت در درجه‌ای بالا قرار دارد، افزود: وظیفه اصلی دولت توجه به نقاط مختلف کشور برای محرومیت زدایی است اما سپاه بنا بر وظیفه خود در کنار دولت قرار گرفته تا بتواند گوشه‌ای از مشکلات موجود را مرتفع نماید.

سردار شاکرمی به کارهای انجام شده توسط قرارگاه پیشرفت اشاره و تصریح کرد: یکی از این طرح‌ها، طرح مخزن آب با گنجایش ۱۰۰۰ مترمکعب است که قابلیت آبیاری بیش از ۸۰ هکتار از زمین‌های این دهستان را دارد.

و تصریح کرد: در تماس با مدیرکل جهاد کشاورزی استان قرار شد با تامین ۳۰۰ متر لوله کار انتقال آب از محل جا گذاری شده به این مخزن در دو سه ماه آینده به این مخزن انجام شود.

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان افزود: امیدواریم در حوزه اشتغالزایی، درمان، جاده و اینترنت با همکاری مجموعه‌های دیگر و استانداری خدماتی را به این مردم خوب و نجیب که در دفاع مقدس با اهدای جان و مال خود امنیت را برای کشور به ارمغان آورده‌اند، ارائه کنیم.

وی هدف عمده قرارگاه پیشرفت و آبادانی به روستاهای مورد نظر را مباحث فرهنگی خواند و اظهار کرد: تلاش شده است با معرفی یکی روحانی کارهایی درحوزه های فرهنگی، سبک زندگی اسلامی و بهداشتی به مردم این مناطق انجام شود.

دیدار با ۱۰ خانواده شهید

سردار شاکرمی در جریان سفر خود به شهرستان آبدانان با حضور در دهستان آب انار ضمن دیدار با ۱۰ خانواده شهید این منطقه از طرح‌های قرارگاه پیشرفت و آبادانی نیز بازدید کرد.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) در دیدارهای خود با ۱۰ خانواده شهید منطقه ضمن تجلیل از مقام شامخ شهدا گفت: وظیفه همه ما توجه به خانواده معظم شهدا است.

وی افزود: خانواده معظم شهدا از بهترین و عزیزترین سرمایه خود گذشتند و فرزندان خود را در راه انقلاب اسلامی فدا کردند تا امروز ما در آسایش و امنیت به سر ببریم.

گفتنی است این منطقه ۱۰ شهید به نام‌های غلام زینی وند لرستانی، شهیده فرشته زینی وند لرستانی، محمد پرکاسی، علیرضا دیده دار، ماشاالله عزیزی، هوشنگ عزیزی، مرتضی حیدری، علی اردانه، ابراهیم داربیان، محمدحسین محمدیان تقدیم نظام و انقلاب کرده است./ح

 

مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار