سرپرست پلیس امنیت اقتصادی ایلام:
سرپرست پلیس امنیت اقتصادی استان ایلام از کشف بیش از دو هزار عدد داروی قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال در استان خبر داد.
کد خبر: ۹۰۸۳۱۶
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۰ 12 October 2020

به گزارش تابناک ایلام؛ مهدی کیانی اظهار کرد: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی در راستای طرح مبارزه با قاچاق کالا خصوصاً کالاهای سلامت محور و در پی دریافت خبری مبنی بر عرضه داروهای قاچاق توسط یک واحد صنفی غیر مجاز، موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

سرپرست پلیس امنیت اقتصادی استان ایلام افزود: با انجام اقدامات پلیسی، رصد اخبار و اطلاعات به دست آمده این واحد صنفی متخلف عرضه کننده داروهای قاچاق در یکی از محله‌های شهر ایلام شناسایی شد.

وی ادامه داد: پس از هماهنگی با مرجع قضائی در بازرسی از این واحد غیر مجاز تعداد ۲ هزار و ۴۷۶ عدد انواع قرص‌های خارجی و پنج کیلوگرم پودرهای مکمل دارویی قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال کشف شد.

وی با بیان اینکه رسالت اصلی پلیس امنیت اقتصادی، برخورد قاطع و جدی با جرایم مختلف از جمله جرایم علیه سلامت جامعه است، تصریح کرد: در این راستا یک متهم دستگیر و برای مطالبه به حق مردمی تحویل مراجع قضائی شد.

وی با اشاره به اینکه خط قرمز پلیس امنیت اقتصادی، امنیت و سلامت اقتصاد جامعه است، تصریح کرد: عزم و اراده پلیس برای برخورد با قاچاقچیان و اخلالگران نظم اقتصادی بیش از هر زمان دیگری جدی تر بوده و از شهروندان خواستاریم در صورت مشاهده هرگونه فعالیت افراد در زمینه قاچاق کالا و ارز، موضوع را از طریق سامانه تلفنی ۱۱۰ به پلیس اطلاع رسانی کنند./ح

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار