مدیر صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان ایلام:
مدیر صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان ایلام، گفت: در شش ماهه اول سال جاری بیش از 273 میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه به بیش از 2 هزار و 900 نفر از نیازمندان این استان پرداخت شده است.
کد خبر: ۹۰۸۳۰۶
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۵ 12 October 2020

به گزارش تابناک ایلام؛ یدالله حیدرنژاد مدیر صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان ایلام، گفت: در شش ماهه اول سال جاری بیش از 273 میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه به نیازمندان این استان از طریق این صندوق قرض‌الحسنه پرداخت شده است.

وی افزود: این میزان تسهیلات، توسط صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت به تعداد بیش از 2 هزار و 900 نفر پرداخت شده است.

مدیر صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت ایلام با بیان اینکه عمده این تسهیلات پرداخت شده در زمینه حمایتی بوده است، گفت: در این زمینه 120 میلیارد ریال به بیش از 2 هزار نفر پرداخت شده است.

حیدرنژاد ادامه داد: بعد از تسهیلات و کمک‌های حمایتی، تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغال بیشترین موارد پرداختی این صندوق را شامل می‌شود که در این زمینه نیز در شش ماهه نخست امسال 108 میلیارد ریال به بیش از 400 نفر پرداخت شده است.

وی بیان داشت: در زمینه مسکن نیز در این مدت 35 میلیارد ریال به  بیش از 270 نفر و در زمینه سایر نیازهای مددجویان نیز بیش از 10 میلیارد ریال به حدود 200 نفر مددجو و نیازمند پرداخت شده است.

مدیر صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت ایلام با عنوان اینکه پرداخت‌های قرض‌الحسنه‌ای از مهم‌ترین رویکردهای این نهاد است، تصریح کرد: علاوه بر صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت، از طریق صندوق قرض‌الحسنه مهر و بانک رسالت نیز با معرفی این نهاد در این مدت بیش از 75 میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه پرداخت شده که در این زمینه بیش از 800 نفر از این تسهیلات برخوردار شده‌اند./ح

 

فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار