مدیرکل امور عشایر ایلام، گفت: امسال برای اجرای طرح زنجیره گوشت قرمز در مناطق عشایری ایلام 9 میلیارد و 900 میلیون تومان اعتبار اختصاص داده شده است.
کد خبر: ۹۰۸۰۰۴
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۰ 11 October 2020

 به گزارش تابناک ایلام؛فرشاد یاسمی گفت: در سال جاری تولید گوشت قرمز در بین عشایر ایلام نسبت به مدت مشابه سال گذشته 15 درصد افزایش یافته است.

وی افزود: سالانه 8 هزار تن گوشت قرمز و 465 تن روغن حیوانی، 178 هزار تن لبنیات و یک هزار و 600 تن پشم و مو؛ حاصل تولیدات عشایر استان ایلام است.

 مدیرکل امور عشایر ایلام، گفت: جهت بهبود وضعیت اقتصادی و تشویق جامعه هدف به تولید و اشتغال در راستای جهش تولید، تسهیلات ارزان قیمت در اختیار عشایر قرار می‌گیرد.

یاسمی ادامه داد: امسال برای اجرای طرح زنجیره گوشت قرمز در ایلام 9 میلیارد و 900 میلیون تومان اعتبار اختصاص داده شده که این میزان پس از شناسایی در قالب تسهیلات به متقاضیان پرداخت می‌شود.

وی تصریح کرد: 99 کانون برای استقرار عشایر شناسایی شده است که از این تعداد زیر ساخت‌های 15 مکان برای تجمیع و یکجا نشینی عشایر مهیا و آماده شده است.

مدیرکل امور عشایر ایلام گفت:  تامین آب شرب، نگهداری و مرمت راه‌های عشایری، بهسازی چشمه‌ها و قنوات و نیز تهیه علوفه عشایر در حین کوچ از دیگر فعالیت‌ها در راستای حمایت از عشایر است./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار