مهدی تارتار جای پرویز مظلومی را می‌گیرد؟
کد خبر: ۹۰۷۹۸۵
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۵ 11 October 2020

مهدی تارتار بعد از ارزیابی وضعیت تیم فوتبال نساجی مازندران از همکاری با این تیم منصرف شد تا حالا برای کار در تیم ملی جوانان گزینه باشد.

به گزارش تابناک ایلام، این مربی بعد از اینکه متوجه بودجه محدود باشگاه نساجی شد با وجود مذاکرات مثبتی که با مدیران این باشگاه انجام داده بود تصمیم گرفت از همکاری با این باشگاه انصراف دهد.

نساجی در فصل نقل و انتقالات بازیکنان زیادی را از دست داد. از این رو بازیکنان فعلی این تیم با بازیکنان فصل پیش آن تفاوت زیادی کرده‌اند. از طرفی، تغییراتی که محمود فکری از نظر فنی در این تیم ایجاد کرده بود باب میل تارتار نبود و از این رو در این فرصت محدود زمان تغییر وجود نداشت. به همین دلیل او صلاح دید با نساجی همکاری نکند.
 
این در حالی است که فدراسیون فوتبال برای سرمربیگری تیم فوتبال جوانان به تارتار پیشنهاد تازه‌ای داده است. در حال حاضر وی فقط با پیشنهاد فدراسیون روبرو شده و هنوز هیچ مذاکره با مسئولان فدراسیون فوتبال نداشته است. این مربی که قصد گفت‌گو در خصوص اتفاقات اخیر را نداشت تنها متذکر شد «پیشنهاد باشگاه نساجی را به دلیل پیشنهاد تیم ملی فوتبال رد نکرده است.»
 
به این ترتیب سرمربی فصل گذشته تیم نفت مسجدسلیمان منتظر است تا در صورت فراهم شدن مقدمات، مذاکره‌ای را در خصوص تیم جوانان با مسئولان فدراسیون فوتبال داشته باشد./ح
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار