مدیرکل امور مالیاتی استان ایلام:
مدیرکل امور مالیاتی استان ایلام، گفت: از سال 1392 تاکنون نیز بیش از 250 میلیارد تومان از محل درآمدهای مالیاتی جهت توسعه استان اختصاص یافته است.
کد خبر: ۹۰۷۹۷۰
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۵ 11 October 2020

به گزارش تابناک ایلام؛ سعید کریمی مدیرکل امور مالیاتی استان ایلام، گفت: در سال جاری 29 میلیارد تومان از محل عوارض مالیات بر ارزش افزوده به شهرداری‌ها و دهیاری‌های این استان اختصاص یافته است.

وی افزود: همچنین حدود 500 میلیون تومان جهت توسعه آموزش و پرورش و ورزش و جوانان پرداخت شده است.

مدیرکل امور مالیاتی ایلام، یادآور شد: از سال 1392 تاکنون نیز بیش از 250 میلیارد تومان از محل درآمدهای مالیاتی جهت توسعه استان به صورت مستقیم بین شهرداری‌ها، دهیاری‌ها، امور عشایری، آموزش و پرورش و ورزش و جوانان استان توزیع شده است.

کریمی ادامه داد: در استان ایلام خوشبختانه آمار ارائه اظهارنامه‌های مالیاتی از طرف مودیان، هر سال نسبت به سال قبل افزایش و امسال ارائه اظهارنامه‌های مالیاتی تحقق 100 درصدی داشته است.

وی خوداظهاری مالیاتی و تمکین داوطلبانه مودیان را زمینه ساز اعتماد و اطمینان بین دولت و مردم دانست و گفت: ارائه اظهارنامه‌ها و انجام به موقع تکالیف مالیاتی، زمینه برخورداری مودیان از تسهیلات و معافیت‌های مقرر قانونی را فراهم می‌کند.

کریمی ادامه داد: مودیان مالیاتی و 13 گروه مشاغل آسیب دیده از کرونامی‌توانند تا پایان سال جاری از طرح بخشودگی جرایم مالیاتی با درصدهای مشخص شده استفاده کنند.

مدیرکل امور مالیاتی ایلام، افزود: کل درآمد مالیاتی از تمام استان‌ها جمع آوری شده، به خزانه دولت واریز می‌شود و دولت این درآمد را در امور عام‌المنفعه خود مانند آموزش و پرورش، راهسازی، کارهای زیربنایی، پل سازی و... هزینه  می‌کند./ح

 

فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار