مدیرکل ارتباطات وفناوری اطلاعات استان ایلام:
مدیرکل ارتباطات وفناوری اطلاعات استان ایلام گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون مجوز ۱۸ دفترپیشخوان جدید صادر شده است.
کد خبر: ۹۰۷۹۶۸
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۵ 11 October 2020

به گزارش تابناک ایلام؛ عباس بیرامی اظهار کرد: ازابتدای امسال تاکنون مجوز ۱۸ دفتر پیشخوان صادر و ۵۴ دفتر نیز در مرحله صدور مجوز قرار دارند و در مجموع ۱۵۶دفتر در استان موجود است و باید خدمات قابل واگذاری به دفاتر پیشخوان دولت به دو برابر میزان فعلی افزایش یابد و این ظرفیت وجود دارد، در عین حال دفاتر پیشخوان دولت نیز باید کیفیت خدمات خود را افزایش داده و اقدامات مورد نیاز را برای خدمات رسانی بیشتر به مردم انجام دهند.

وی افزود: واگذاری پروانه جدید برای تاسیس دفاتر پیشخوان با رعایت قوانین در چارچوب نیازمندی‌های استان خواهد بود و صدور پروانه جدید صرفا در شهرهایی انجام می‌شود که براساس آمایش انجام شده دارای شرایط ایجاد دفاتر جدید باشند.

مدیرکل ارتباطات وفناوری اطلاعات استان ایلام ادامه داد: تا پیش از این برای دریافت مجوز و یا تمدید پروانه و تغییر مکان دفاتر پیشخوان خدمات دولت، باید به کارگروه های استانی مستقر در استانداری ها مراجعه می شد اما از این پس نیاز به مراجعه حضوری نیست و متقاضیان باید از طریق فرم الکترونیکی که در سامانه رگولاتوری قرار دارد، درخواست خود را به سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ارسال کنند.

وی گفت: در صورت احراز صلاحیت مطابق با درخواست متقاضی، موافقت اولیه با راه اندازی دفاتر پیشخوان خدمات دولت به وی ارائه می شود و پس از آن، متقاضی باید برای ارائه مدارک مورد نیاز شامل گواهی نبود سوء پیشینه و نداشتن اعتیاد، استعلام بدهی معوق بانکی، بیمه ای و مالیاتی، و نیز تاییدیه اماکن نیروی انتظامی اقدام کند ،و ظرف مدت ۲۰روز پروانه مورد نظر قابل صدور خواهد بود.

مدیرکل ارتباطات وفناوری اطلاعات استان در ادامه از همه نمایندگان دفاتر پیشخوان دولت خواست تا با وحدت و همدلی در جهت رفع مشکلات و ارائه خدمات شهری و روستایی و تحقق پیشرفت قدم بردارند./ح

 

ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار