رئیس اداره صمت دهلران:
رئیس اداره صنعت معدن وتجارت شهرستان دهلران گفت : شهرستان دهلران دارای 54 واحد دارای پروانه بهره برداری که از این تعداد 35 واحد فعالیت دارند.
کد خبر: ۹۰۷۶۳۹
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۰ 10 October 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛ مرتضی مهدوی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت  : در این واحد های تولیدی 690نفر مشغول به کار هستند وعمده مشکل واحدهای تولیدی با توجّه به شرایط اقتصادی، نقدينگي و سرمایه در گردش است.

وی بیان داشت : می توان با وضع قوانین و مشوق‌های خوب در نقاط مرزی کمک و واحد های تولیدی راکت را مجدد به چرخه تولید در آرود .

مهدوی گفت : تقویت زیرساخت‌های شهرک صنعتی بعنوان یک مشوق جذب سرمایه گذارمی تواند علاوه بر رونق تولید زمینه اشتغال جوانان منطقه را فراهم کند.

وی تصریح کرد : با توجه به سرمایه گذاری خوب در زمینه صنایع نفت و گاز در شهرستان پیشنهاد می شود علاوه بر کمک به تسریع در روند پیشرفت و تکمیل این پروژه‌ها با هماهنگی با شرکت‌ها و هلدینگ های قوی در کشور در صنایع پایین دست نیز نسبت به سرمایه‌گذاری و جذب سرمایه گذاردر شهرستان اقدام شود.

رئیس اداره صنعت معدن وتجارت شهرستان دهلران افزود : ورود به موضوع کارخانه سیمان جهت شروع فعالیت این واحد بزرگ و جلوگیری از فرسودگی تاسیسات این واحد به صورت جدی در دستور کار ما قرار دارد.

مهدوی اظهار داشت :پیگیری وراه اندازی بازارچه مرزی مرزی چیلات و تقویت تعاونی های می تواند مزایای اقتصادی بسیار خوبی برای مردم شهرستان در پی داشته باشد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار