مدیرکل پست استان ایلام،
مدیرکل پست استان ایلام گفت: سرانه پستی به ازای هر یک نفر در ایلام 6 مرسوله است و این میزان با سرانه کشوری یکسان است و روزانه بیش از 6 هزار مرسوله پستی وارد ایلام می‌شود.
کد خبر: ۹۰۷۴۷۷
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۵ 09 October 2020

 به گزارش تابناک ایلام؛هدایت فیلی گفت: سرانه پستی به ازای هر یک نفر در ایلام 6 مرسوله است و این میزان با سرانه کشوری یکسان است.

وی افزود: روزانه بیش از 6 هزار مرسوله پستی وارد ایلام و 4 هزار مرسوله نیز از ایلام خارج می‌شود که از این میزان 2500 مرسوله درون استانی توزیع می‌شود.

مدیرکل پست استان ایلام، گفت: در حال حاضر خدمات پستی در ۱۸۵ نقطه استان شامل دفاتر پستی دولتی شهری، روستایی، ای سی تی، دفاتر پیشخوان شهری و... به مردم استان ارائه می‌شود.

فیلی ادامه داد: یکی از مهمترین عوامل به وجود آورنده نوآوری، ظرفیت پست برای به کارگیری فناوری‌های جدید در فضای دیجیتال است که برای دستیابی به این امر توسعه قابلیت‌های دیجیتالی و تدوین چارچوب‌های قانونی مربوطه برای ادارات پست به طور کامل و جدی درحال انجام و پیگیری است.

وی بیان داشت: پست در بسیاری از کشورها عامل تحولات عظیمی بوده و بر همین اساس ایجاد و توسعه زیرساخت‌ها، الکترونیکی کردن بیشتر خدمات و سرویس‌ها، تلاش برای کسب بازارهای جدید با بهره گیری از نیروهای مجرب و کاردان، بهره مندی از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های بخش خصوصی، حرکت درجهت تأمین نیازها و خواسته‌های مردم و آموزش در رده‌های مختلف سازمانی همواره در دستور کار این شبکه عظیم ملی قرار دارد.

مدیر کل پست استان، گفت: شبکه پست در استان گنجینه‌ای سرشار از توانمدی‌ها و ظرفیت‌های بالقوه است از تخصص و توان بالای این مجموعه در راستای ارائه و انجام خدمات نیابتی دستگاه‌های اجرایی در استان در جهت رضایت مردم و جلوگیری از سرگردانی آنها در ادارات و نهادها و انجام خدمات و پیگیری امورات مردم توسط همکاران ما در سایر سازمان‌ها بایستی استفاده بیشتر شود

فیلی ادامه داد: مدیران سازمان‌ها، امورات قابل واگذاری را به ادارات پست واگذار کرده تا نیابتا به انجام رسانده و نیاز به حضور ارباب رجوع در سازمان‌های مختلف نباشد. 

وی افرود: امروزه ادارات پست به عنوان حلقه واسط بین تولید کنندگان و مصرف کنندگان در سال جهش تولید به چرخه اقتصادی و تولیدی کشور کمک کرده و درضمن کالا ها را از طریق خریدهای اینترنتی بلا واسطه از تولید به مصرف با نازلترین قیمت به دست مصرف کننده نهایی رسانده و به کاهش تورم نیز کمک شایانی می‌کنند.

فیلی تصریح کرد: از عموم ادارات، نهادها، مردم، تولید کنندگان و مصرف کنندگان جهت کمک به جهش تولیدات داخلی، کاهش تورم و مهار ویروس کرونا از خدمات پستی که با تعرفه کاملا دولتی ارایه می‌شود استفاده بیشتری به عمل آورند.

وی با اشاره به مقوله( طرح تحول ستاپ در شرکت ملی پست) ، عنوان کرد: واقعیت این است که آینده پست به شدت وابسته به توانایی آن در نوآوری و ایجاد محصولات و خدمات جدید در سطوح مختلف جامعه است./ع

 

 

فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار