مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام؛
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام با اشاره به اینکه پرداخت وام‌های حمایتی کرونا، وام‌های کسب و کار و حوزه‌های حمل و نقل آسیب‌دیده از کرونا تا آخر مهرماه جاری تمدید شده است، گفت: تاکنون قریب به ۱۰ هزار پرونده به ارزش بیش از ۸۳ میلیارد تومان به صنوف آسیب دیده از کرونا پرداخت شده است.
کد خبر: ۹۰۶۷۱۳
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۰ 06 October 2020

 به گزارش تابناک ایلام؛شکرالله شیرخانی تصریح کرد: کل افراد واجد شرایط بیش از ۱۳ هزار پرونده با اعتبار بیش از ۱۳۳ میلیارد تومان بوده که برای دریافت تسهیلات حمایتی به بانک‌های عامل استان معرفی شده و اکنون در تلاش هستیم برای جذب اعتبار باقی مانده هرچه سریع‌تر با کمک دستگاه‌های تخصصی اقدام کنیم.

شیرخانی عنوان کرد: استان ایلام تاکنون رتبه اول را در پرداخت تسهیلات کرونا در کشور نسبت به سهم ابلاغی کسب کرده و در مجموع ۲۱۶ میلیارد تومان سهم تسهیلات کرونا به استان اختصاص یافته است.

وی یادآور شد: ۱۶۷ هزار و ۹۲۱ هزار خانوار ایلامی از تسهیلات یک میلیون تومانی کرونا بهره مند شدند که اقساط این وام از یارانه تیرماه آن‌ها به مبلغ ۳۵ هزار و ۱۵۰ تومان در ۲ سال کسر می‌شود.

وی گفت: بیش از هفت هزار نفر متقاضی در استان در سامانه ثبت درخواست بیمه بیکاری وزارت تعاون ثبت‌نام کردند که بیش از پنج هزار نفر مشمول دریافت بیمه‌بیکاری هستند./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار