باتوجه به موج سوم کرونا در کشور امیدواریم مسئولان آموزش پروش در استان ایلام سیاسی کاری را از دستور کار خود خارج کنند وسلامت دانش آموزان ومعلمین را فدای مدیریت خود نکنند چرا که سکوت مسئولان آموزش وپرورش در بحث اطلاع رسانی خود بیانگر عدم توجه به سلامت دانش آموزان وعیان شدن پنهان کاری آنها است.
کد خبر: ۹۰۵۴۵۳
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۴ 01 October 2020

تابناک ایلام مجتبی کاور::در حالی این روزها اخبار ضد و نقیض از ابتلا دانش آموزان در مدارس کشور  به ویروس کرونا منتشر می شودکه بسیاری از مسئولان آموزش پرورش و تصمیم گیران درسایه براین باور هستند که همچنان دانش آموزان باید در کلاس درس  حضور پیدا کنند حضوری که سبب شده بسیاری از خانواده ها نگران سلامتی فرزندان خود باشند نگرانی که هنوز مسئولان آن را به درستی باور نکرده اند !

 امسال سال تحصیلی جدید در شرایطی از ۱۵ شهریور آغاز شد که مسئولان علی غم داشتن اطلاعات کافی از وضعیت ویروس کرونا اقدام به بازگشایی مدارس کردند که برخلاف سالهای گذشته رئیس جمهور به صورت نمادین و از طریق ویدئو کنفراس زنگ مدارس را نواخت .این خود بیانگر واقعیت های پنهانی است که سالهاست برکشور ما سایه انداخته ومسئولان راه خود از مردم جدا کرده اند واین را می توان از اظهار نظر نماینده اسبق تهران فهمید که۲۰ هزار قرص فایپیراویر وارد شده از چین، خرج درمان مسئولان شد.

 این در حالی است که علاوه بر کادر درمان بسیاری از هموطنان براثر ابتلا به ویروس کرونا جان شیرین خود را از دست دادند ! آیا به راستی جان  مسئولین که خود را خدمت گذار مردم می دانند مهمتر ازکادر درمانی است  که شبانه روز در تلاش است تا جانی را نجات بدهند ؟ !

آقایان مسئول! اگر شما خادم مردم هستید از ساختمان های تمام ایزوله خود بیرون بیائید و از نزدیک ببیندید که مردم در چه شرایطی زندگی روزمره خود را در سایه دلار 30هزار تومانی به خاطر تصمیمات غلط  شما پیش می برند وبرای تامین معاش خود در سایه ویروس کرونا جان می دهند !

بدون شک فعالیت مدارس و دانشگاه‌ها به صورت حضوری یا غیرحضوری موضوعی است که نه فقط درکشور ما  بلکه در سراسر دنیا پس از شیوع کرونا مورد توجه قرار گرفته و روش‌های مختلف هم اجرا شده است ولی آیا امکانات و زیر ساخت های ما همانند دیگر کشور ها برای تعلیم وتربیت فراهم شده  است ؟ اگر فراهم شده است پس چرا هر روز شاهد ابتلا وفوت دانش آموزان ومعلمین بر اثر ویروس کرونا در مدارس کشور هستیم ؟

آقایان مسئول !آنچه مهم و باید در اولویت اصلی کار شما شما قرار بگیرد سلامت دانش‌آموزان ومعلمین، بعد فراهم کردن زیر ساخت های آموزشی  است که متاسفانه اینچنین نیست ،چرا که  از اظهار نظر های مختلف و پر از ابهام شما می توان به این نتیجه رسید که برنامه ابلاغی در بحث فاصله گذاری اجتماعی در مدارس کشور با توجه به مشکلات ساختاری که دارند امکان پذیر نیست وهرروز شاهد ابتلا دانش آموزان ومعلمین به ویروس کرونا در مدارس کشور هستیم .

امروز کرونا علاوه بر مدارس شهری استان ایلام به مدارس روستایی این استان هم سرایت وباعث تعطیلی برخی مدارس شده است، موضوعی که مسئولان مهر سکوت بر لبان خود زده اند.

باتوجه به موج سوم کرونا در کشور امیدواریم مسئولان آموزش پروش در استان ایلام ،سیاسی کاری را از دستور کار خود خارج کنند وسلامت دانش آموزان ومعلمین را فدای مدیریت خود نکنند. چرا که سکوت مسئولان آموزش وپرورش در بحث اطلاع رسانی ،خود بیانگر عدم توجه به سلامت دانش آموزان وعیان شدن پنهان کاری آنها است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار