در بازدید شهردار ایلام، مهندسین مشاور و‌مسئولان شهرداری از روستای هفت چشمه ضمن دیدار و دریافت نظرات چند تن از اهالی و اعضای شورای این روستا، مطالعات و طراحی این ورودی در دستور کار قرار گرفت.
کد خبر: ۹۰۵۴۱۵
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۰ 01 October 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛شهردار ایلام در حاشیه این بازدید  اظهار داشت :با عنایت به مقوله مهم بهسازی و زیباسازی ورودی ها بعنوان پیشانی و‌معرف شهر و با تلاش و رایزنی استاندار محترم و در جریان سفر رئیس سازمان برنامه و‌ بودجه کشور ۱۰۰ میلیارد ریال برای اجرای این پروژه اختصاص یافت.

وی افزود: محدوده اجرای این پروژه از ابتدای گردنه ششدار تا روستای هفت چشمه و در ادامه تا میدان امام حسن(ع) خواهد بود و‌ پس از اتمام فاز طراحی و سپس پیمان سپاری، این پروژه عملیاتی خواهد شد

صادقیان یادآور شد: طراحی پروژه بر اساس قوانین و ضوابط اجرا و با در نظر گرفتن مقوله فرهنگی، تاریخی و مذهبی و همچنین بحث دروازه ورودی زائران اربعین به استان در دستور کار قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه  یکی از مهمترین اهداف شهرداری و شورای اسلامی شهر بهسازی ورودی های ایلام بوده است افزود: انشاءالله با بهسازی ورودی شهر از ورودی هفت چشمه و همچنین میدان ارغوان و با توجه به اینکه ورودی فرودگاه نیز سال ۹۷ بهسازی شده بتوانیم به این مهم تا پایان دوره مدیریت شهری نائل شویم.

همچنین در پایان این بازدید شهردار ایلام ضمن تشکر از تلاش و رایزنی استاندار ایلام و همراهی و همکاری اهالی شریف این روستا ابراز امیدواری کردظرف مدت شش ماه پس از پیمان سپاری، شاهد بهره برداری از این پروژه خواهیم بود و این مطالبه به حق شهروندان و اهالی روستای هفت چشمه محقق خواهد شد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار