شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان ایلام در خصوص برگزاری آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته در سراسر استان اطلاعیه ای را صادر نمود .
کد خبر: ۹۰۵۴۱۳
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۸ 01 October 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛  متن این اطلاعیه به شرح ذیل است  :

بسم الله الرحمن الرحیم

السلام علیک یا ابا عبدالله و علی الارواح التی حلت بفنائک

يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا إِذَا نُودِيَ لِلصَّلَاةِ مِنْ يَوْمِ الْجُمُعَةِ فَاسْعَوْا إِلَى ذِكْرِ اللَّهِ وَذَرُوا الْبَيْعَ ذَلِكُمْ خَيْرٌ لَكُمْ إِنْ كُنْتُمْ تَعْلَمُون
(جمعه-۹)

به اطلاع مردم شریف و مومن استان میرساند با توجه به توافق صورت گرفته بین شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور و وزارت بهداشت مبنی بر از سرگیری اقامه نمازهای جمعه در سراسر کشور و با رعایت دستورالعملهای بهداشتی، لذا نماز عبادی سیاسی جمعه از این هفته مورخ ۹۹/۰۷/۱۱ در تمام پایگاهها و شهرستانهای استان ایلام برگزار میگردد.

لازم به ذکر است شورای سیاستگذاری ائمه جمعه بارها از سوی وزارت بهداشت بعنوان نهاد برتر در همکاری با آن وزراتخانه و ستاد کرونا معرفی و مورد تقدیر قرار گرفته و اولین نهاد در تعطیل کردن فعالیتها و اجتماعات خود و آخرین آنها در باز گشایی و از سرگیری فعالیتها بوده است.

لذا از تمام نمازگزاران عزیز جمعه خواهشمندیم جهت حفظ سلامت خود و دیگران ضمن استفاده از ماسک ، مهر و سجاده شخصی همراه داشته باشند و نیز خواهشمندیم که افراد دارای بیماریهای زمینه ای از حضور در مکانهای اقامه نماز جمعه اکیدا خودداری فرمایند./م

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار