همبازی هدیه ای برای بچه های ایران:
مدیرکل پست استان ایلام از آمادگی این اداره کل و دفاتر پستی تابعه برای مشارکت در کمک کردن به دانش آموزان نیازمند خبر داد.
کد خبر: ۹۰۵۱۱۰
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۰ 30 September 2020

به گزارش تابناک ایلام؛ هدایت فیلی در دیدار با قائم مقام کمیته امداد استان ایلام ، اظهار کرد: با توجه به امضاء تفاهم نامه همکاری بین شرکت پست و اداره کل امداد استان ایلام در زمینه مشارکت در کمک به دانش آموزان در قالب طرح « در تأمین مایحتاج دانش آموزان همدل شویم» و همچنین طرح« همبازی هدیه ای برای بچه های ایران»و در آستانه شور عاطفه‌ها این همکاری صورت می گیرد.

وی افزود: افتخار ما این است که در کنار خدماتی که مردم ارائه می دهیم در زمینه دستگیری از نیازمندان مشارکت داشته و هر کاری از دست مان بر می آید در خدمت به محرومان انجام دهیم.

وی گفت: از آنجایی که در تمام شهرستانها شعبه داریم این آمادگی را داریم که با شرکت در این طرح کمکهای لازم را برای کمک به دانش آموزان نیازمنداین استان جمع آوری کنیم و حتی حاضریم به سراغ افرادی برویم که آماده کمک هستند.

مدیرکل پست استان تصریح کرد: در اجرای طرح«همبازی هدیه ای برای بچه های ایران» به زودی دستور العمل ها را به به شهرستان ها می فرستیم و در خواست داریم که این طرح آبرومندانه و به بهترین شکل ممکن انجام شود.

وی با بیان اینکه به همین منظور ۱۲ مکان و پایگاه در سطح استان در نظر گرفته شده است افزود: کمکهایی که از طریق این پایگاهها جمع آوری می شود هر روز برای توزیع در بین نیازمندان، در اختیار کمیته امداد قرار می گیرد.

رمضان دستیاری قائم مقام کمیته امداد استان ایلام نیز گفت: شرایط اقتصادی امروز کشورمان و شرایط بعد از کرونا لزوم مشارکت دستگاههای گوناگون در دستگیری از کوددکان نیازمند را در این استان بیشتر کرده است.

وی افزود: با در نظر گرفتن چنین مشکلاتی روشهای کمک به نیازمندان هم امسال تغییر کرده است و امداد تمهیدات گوناگونی از جمله روشهای مشارکتی غیر حضوری را برای مردم نوع دوست استان فراهم کرده است.

دستیاری با تقدیر از دستگاههایی که در طرحهای گوناگون این نهاد در زمینه کمک به نیازمندان مشارکت می کنند گفت: امیدواریم دستگاههای دیگر همچون اداره کل پست استان ایلام به صورت جدی تر در کمک به نیازمندان وارد عرصه شوند./ح

 

ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار