معاون سیاسی، امنیتی استاندار ایلام ؛
معاون سیاسی، امنیتی استاندار ایلام با اشاره به این مطلب که برای توپوگرافی و موقعیت جغرافیایی استان، اقدامات زیرساختی برای حذف نقاط حادثه خیز و پر خطر بسیار سخت‌تر از سایر استان هاست، تصریح کرد: با این حال لازم است در جهت استاندارد سازی مسیرها بیشترین توجه را داشت چراکه این مقوله با جان آدم‌ها سرو کار دارد.
کد خبر: ۹۰۵۰۹۶
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۳ 30 September 2020

به گزارش تابناک ایلام، محمد نوذری  افزود: لازم است تولیدات خلاقانه رسانه‌ای برای اصلاح فرهنگ رفتاری رانندگان از سوی رسانه‌های جمعی، در دستور کار باشد.

نوذری در ادامه گفت: دستگاه‌های مرتبط چون راه و شهرسازی و اداره حمل و نقل جاده‌ای با همکاری پلیس راه استان باید نقاط پر خطر را حذف کنند زیرا نقش مهمی در کاهش تصادفات دارد.

وی افزود: البته اقدامات خوبی در زمینه توسعه راه‌ها در این استان انجام گرفته که کاهش ۱۹ درصدی تصادفات را در پی داشته است.

معاون سیاسی، امنیتی استاندار ایلام ادامه داد: نیارمند ادامه روند کنترل و نظارت بر ترددهای جاده‌ای توسط پلیس راه استان هستیم که مشارکت و همکاری مردم در بهبود این وضعیت ترافیکی بسیار تاثیر گذار است.

وی افزود: ورودی و خروجی شهرها و میادین اصلی شهر از مهمترین عامل ایجاد تصادفات درون شهری هستند که در این راستا باید شهرداران با همکاری راهنمایی و رانندگی اقدامات لازم را اتخاذ کنند.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری ایلام در پایان از شهردار ایلام خواست که در نقاط پر حادثه شهر چون بلوار مدرس، بلوار شهید بهشتی و میادین اصلی نسبت به ساماندهی وانت بار و نیسان‌ها و دستفروش ها اقدام کند./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار