علی قبادی رئیس واحد آتش‌نشانی پتروشیمی ایلام خبر داد:
رئیس واحد آتش‌نشانی با تبریک فرا رسیدن هفتم مهرماه روز آتش‌نشانی به تمام آتش‌نشانان فداکار بویژه همکاران مجتمع پتروشیمی ایلام گفت:هم‌اکنون ۴ دستگاه خودرو آتش‌نشانی آماده به‌کار با امکانات و تجهیزات روز دنیا در اختیار مجتمع قرار دارد.
کد خبر: ۹۰۴۹۶۱
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۵ 29 September 2020

 به گزارش تابناک ایلام ؛ علی قبادیوی با بیان اینکه یک خودروی‌آتش‌نشانی با بالابر به ارتفاع ۳۷ متر و قابلیت امداد و نجات و اطفاء‌حریق در ارتفاع خریداری شده است افزود:این تجهیزات متناسب با شرایط واحدهای فرایندی الفین و شیرین‌سازی و با امکانات روز دنیا خریداری و آماده بکار هستند.

قبادی ادامه داد: آتش‌نشانی زیرمجموعه ، همسو و هماهنگ با واحد HSE شرکت پتروشیمی در جهت پیشگیری و کنترل حوادث و آتش‌سوزی‌های احتمالی ایجاد شده است.

وی با اشاره به اینکه دوره‌های آموزشی لازم برای نیروهای اتش‌نشانی جهت پیشگیری،کنترل و مدیریت حوادث در نظر گرفته شده است افزود: واحدهای صنعتی با توجه به سطح مورد استفاده مواد شیمیایی و خطرناک نیازمند دقت و سرعت عمل بالایی است که خوشبختانه آمادگی کامل برای مقابله با حوادث احتمالی در این واحد وجود دارد.

علی قبادی به آموزش‌های روزانه و بالانگه‌داشتن سطح آمادگی جسمانی و روانی نیروهای این واحد اشاره داشت و افزود:۳۲ نفر به صورت شیفتی وظیفه حفاظت از مجتمع در مقابله با حوادث احتمالی و آتش‌سوزی را برعهده دارند.

وی همکاری با آتش‌نشانی چوار در جهت اطفاء حریق مناطق اطراف پتروشیمی و شهر چوار را از دیگر اقدامات واحد آتش نشانی عنوان کرد و افزود:نیروهای واحد آتش‌نشانی با بالاترین سطح آمادگی جسمانی گزینش شده‌اند.

وی در پایان از زحمات مدیرعامل محترم شرکت ، رئیس واحد HSE و همکاران تلاشگر واحد اتش‌نشانی تقدیر کرد./م

برچسب ها: آتش نشانی ، پتروشیمی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار