رئیس پلیس آگاهی استان ایلام:
رئیس پلیس آگاهی استان ایلام از شناسایی اعضای یک باند چهار نفره سارقان منازل خبر داد و گفت: متهمان به سرقت بیش از ۳۰ میلیارد ریال طلاجات و وجه نقد اعتراف کردند.
کد خبر: ۹۰۴۶۶۱
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۰ 29 September 2020

به گزارش تابناک ایلام؛ علی مهری اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در محلات مختلف شهر ایلام، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی استان ایلام گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی، با تلاش فراوان و بهره گیری از اقدامات خاص پلیسی و رصد شیوه و شگردهای صورت گرفته در سرقت‌ها، اعضای یک باند چهار نفره سارق منازل که همگی غیر بومی بودند را شناسایی کردند.

وی با توجه به متواری شدن اعضای این باند سرقت به خارج از استان ادامه داد: با تلاش شبانه روزی و تخصص کارگاهان پلیس آگاهی، رد پای سرکرده این باند در یکی از استان‌های مرکز کشور مشخص و پس از هماهنگی با مقام قضائی در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر شد.

سرهنگ مهری با اشاره به دستگیری دو نفر دیگر از اعضای این باند در عملیات پلیسی جداگانه و ادامه تلاش برای دستگیری دیگر متهم تصریح کرد: متهمان دستگیر شده در ابتدا منکر هر گونه جرمی بودند که پس از مواجهه با دلایل و مدارک جرم، لب به اعتراف گشوده و به ۱۵ فقره سرقت طلاجات و همچنین وجه نقد به ارزش بیش از ۳۰ میلیارد ریال معترف شدند.

وی بیان کرد: پس از تشکیل پرونده، متهمان برای سیر مراحل قانونی و مطالبه به حق شهروندان تحویل مراجع قضائی شدند./ح

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار