کارشناس اداره پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان از احتمال وقوع بارش‌های پراکنده همراه با رعد و برق در مناطق غرب و جنوب استان در روزهای دوشنبه و سه شنبه خبر داد.
کد خبر: ۹۰۴۱۲۳
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۸ 27 September 2020

حجت الله علی عسگریان از گذر امواج ناپایدار از روی استان اصفهان خبر داد و اظهار کرد: وضعیت جوی بسیاری از مناطق استان امروز و فردا صاف تا کمی ابری و در ساعات بعد از ظهر گاهی افزایش ابر و وزش باد پیش بینی می‌شود.

وی افزود: وزش باد در مناطق شرقی و مرکزی با گرد و خاک محلی و کاهش کیفیت هوا همراه است.

کارشناس اداره پیش بینی هواشناسی استان اصفهان تصریح کرد: از روز سه شنبه همراه با ناپایداری‌های جوی احتمال افزایش ابر، وزش باد نسبتاً شدید تا شدید، بارش‌های پراکنده و وقوع رعد و برق به ویژه در مناطق غربی و جنوبی اصفهان رخ می‌دهد و دمای هوا نیز در بسیاری از مناطق استان بین هفت تا ۱۰ درجه سانتی گراد کاهش می‌یابد.

علی عسگریان با اشاره به کاهش دو تا سه درجه‌ای دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده، اضافه کرد: بیشینه دما در کلانشهر اصفهان امروز به ۳۳ درجه سانتی گراد بالای صفر و کمینه دما صبح فردا به ۱۶ درجه سانتی گراد بالای صفر می‌رسد.

وی بیان کرد: در این بازه زمانی مهاباد با دمای ۳۸ درجه سانتی گراد بالای صفر و بوئین و میاندشت با دمای پنج درجه سانتی گراد بالای صفر به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین مناطق استان پیش بینی می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار