نایب رییس فدراسیون انجمن های ورزشی گفت: این فدراسیون با ۲۰ رشته اصلی، ۸۳ رشته زیر مجموعه و تنوع رشته ها، دارای مخاطبان و ورزشکاران بسیار زیادی در کشور است.
کد خبر: ۹۰۲۸۹۷
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۰ 24 September 2020

به گزارش تابناک ایلام، حمیدرضا غزنوی اظهار داشت: ظرفیت های بسیار بزرگی از نظر منابع انسانی در ورزش کشور وجود دارد که استفاده از این سرمایه موجب ارتقای جایگاه ورزش ایران می‌شود.

وی افزود: موج سواری از رشته های جدید این فدراسیون است که با وجود سابقه کم، اولین مقام طلای جهان توسط یکی از زنان ورزشکار کشور کسب شد که این موضوع نشان از ظرفیت‌های ورزشی کشور است.

غزنوی یادآور شد: بر اساس ابلاغ اساسنامه جدید، انجمن های ورزشی دارای هویت شدند و برخی از رشته های ورزشی نیز هویت مستقل و قانونی پیدا کردند.

نائب رئیس فدراسیون انجمن های ورزشی گفت: در شرایط کرونا که بسیاری از ورزش ها تعطیل است درآمدهایی وجود دارد که برای کسب آن باید به سمت سرمایه گذاری پیش رفت و این امر مهم سبب پیشرفت انجمن های ورزشی می شود.

غزنوی ادامه داد: ایلام از لحاظ امکانات ورزشی در جایگاه مناسبی قرار دارد که با استعداد یابی می توان شاهد رشد و شکوفایی این ظرفیت ها شد.

وی افزود: با توجه به وجود رشته های متنوع ورزشی، جای جشنواره های سالیانه این فدراسیون خالی است که باید هیات های ورزشی سالیانه برنامه های خود را متمرکز و در قالب ۲٠ رشته برگزار کنند

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار